10 narzędzi internetowych dla blogera

10 narzędzie dla blogera

Czasy kiedy samo "postawienie" strony internetowej pozwalało na wyprzedzenie konkurencji dawno minęły. Dziś światem internetu rządzi content. Strona internetowa musi być ciagle uzupełniana treścią - w dodatku niejednolitą. Nijakość powoduje "internetowe bankructwo" dlatego marketerzy czy osoby indywidualnie działające w sieci prześcigają się w tworzeninu unikalnego contentu. Jednak jak sobie radzić kiedy pomysłów w głowie brak, a konkurencja korzysta z usług agencji internetowych, na które nas nie stać?

W odpowiedzi na to pytanie zaprezentujemy Wam listę internetowych narzędzi, które z pewnością ułatwią pracę i dadzą ukojenie mniej kreatywnej głowie. Jeżeli piszesz treści na bloga to wiesz, że zdradliwa wena raz jest, a raz jej nie ma - a pisać trzeba zawsze.  Z pomocą przychodzą strony, które oferują szereg inspiracji. Informują nas co aktualnie jest na topie lub o czym piszą najlepsi ze świata blogosfery.

 
Skorzystaj z tych narzędzi jeśli brak Ci tematów na blog
 
  1. Alltop - założony przez Guya Kawasakiego agregat treści pochodzących z najlepszych blogów w sieci posegregowanych alfabetycznie.

  2. Buzzsumo - dzięki tej aplikacji dowiesz się jakie treści są aktualnie popularne wśród internautów i co jest najczęściej udostępniane. Wystarczy wpisać interesującą nas frazę np. "fotografia" żeby zobaczyć co aktualnie w tej dziedzinie na topie i gdzie jest najczęściej udostępniane.

  3. Feedly - dawno, dawno temu... redaktor prasowy miał swojego asystenta, który robił dla niego prasówkę, po to żeby dowiedzieć się o czym pisze konkurencja - taki research. Dzisiaj robi to dla nas aplikacja Feedly. NIe trzeba już serfować po sieci, przeskakując pomiędzy blogami, które czytam w poszukiwaniu nowych artykułów. Możemy je wszystkie zagregować w jednym miejscu, z podziałem na kategorie, bo taką właśnie możliwość daje nam Feedly.

  4. Reddit - czyli taki społeczny dowód słuszności online. Wchodząc tam mamy dostęp do różnych interesujących treści, a rankingi popularności pomogą nam ocenić, czy content faktycznie zasługuje na miano interesujących.

  5. Quora - skoro Google to wujek, to Quora jest taką ciocią dobrą radą. Wyszukiwarka oparta na społeczności gdzie użytkownicy zadają pytania w celu uzyskania wartościowych odpowiedzi od innych użytkowników. Wartościowe źródło informacji z różnych dziedzin - w dodatku darmowe.

  6. ContentGems - strona pomocna w sytuacji gdy strumień z wiedzą z danego zakresu już u Ciebie wysechł, a potrzebujesz napisać kolejny post z danej dziedziny. Wystarczy, że się zarejestrujesz i podasz interesujące Cię tematy, a na wskazany adres email spłynie garść inspiracji.

  7. Contentforest - narzędzie przydatne w chwili kiedy wiesz o czym chcesz pisać, ale nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać czy jakiego użyć tytułu. Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe, a otrzymasz oczekiwaną pomoc.

  8. Google Alerts - w oknie wyszukiwania wpisujesz interesujące Cię zagadnienie, podajesz adres email i otrzymujesz na skrzynkę wszystko co w danym zakresie zaindeksuje Google.

  9. Twitter - śmiało można powiedzieć, że spośród portali społecznościowych ten jest najbardziej dziennikarski. To tutaj newsy pojawiają się najszybciej i do tego bardzo często są z pierwszej ręki. Możesz tu śledzić polityków, dziennikarzy czy autorytetów z każdej dziedziny. Możesz też szukać tematów po hashtagach.

  10. Boredpanda - bardzo przydatne miejsce w sieci z dostępem do popularnych informacji. Dzięki tej stronie raczej nie będziesz się nudzić, a do tego dowiesz się co jest aktualnie trendy i co warto wykorzystać w poście.

Komentarze

Twój komentarz

Nick *
E-mail *
Komentarz *

Zobacz także

Używamy Cookies. Więcej w Prywatności. Używamy Cookies

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Akceptuję politykę prywatności.