Fotorelacja z X Targów Ehandlu w Katowicach

X Targi Ehandlu MCK KatowiceDziesiąta edycja Targów Ehandlu za nami.  Tym razem odbyły się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Uczestniczyliśmy w tej imprezie jako wystawcy i przy okazji przygotowaliśmy dla was fotorelację. 
 

Wystawcy

Wejście na X Targi Ehandlu było darmowe, jedynym warunkiem uczestnictwa było zarejestrowanie się na stronie wydarzenia. Darmowa wejściówka ale przede wszystkim atrakcyjna oferta targów, sprawiły, że Cenrum Kongresowe odwiedziły tłumy. Po co przyszli? Oczywiście zapoznać się z ofertami ponad setki wystawców. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie, od systemów sprzedażowych, magazynowych i CRM dla handlu B2B i e-commerce, rozwiązań e-mail marketingowych, porównywarek cenowych, internetowych płatności, pozycjonowania stron (SEO) po nowe technologie fotograficzne dla e-commerce. Oczywiście było tego dużo więcej ale można powiedzieć, że królowały oferty typu SaaS. Nie ma potrzeby wszystkiego wymienniać, bo lista wszystkich wystawców znajduje się na stronie targów.

Czasu na zwiedzanie było relatywnie mało. Siedem godzin na zapoznanie się ze wszystkimi ofertami, przy tak dużym zainteresowaniu było niemożliwe. Dlatego warto już na spokojnie odwiedzić strony wystawców i zapoznać się z ofertami szerzej.
 

Prezentacje

Organizatorzy targów zapewnili zwiedzającym sporą dawkę wiedzy merytorycznej. Na trzech scenach wystąpiło łącznie dwudziestu czterech prelegentów. Ci zaprezentowali widowni szereg nowości i rozwiązań dla e-commerce. Minusem był czas trwania prezentacji. Piętnaście minut na wystąpienie, plus pięć minut na pytania to zbrodnia - cytując Artura Kurasińskiego.  Chciało by się więcej, tym bardziej, że było o czym i kogo słuchać. Zainteresowani mogli dowiedzieć się na co warto obecnie stawiać.   Jak promować i prowadzić swoje działania w sieci. Wspomniany już wszcześniej Artur Kurasiński z Your MUSE, mówił sporo o obecności marki na You Tubie i korzyściach jakie kampanie wideo mogą dać naszej firmie. Z jego prezentacji można było wywnioskować, że pociąg z napisem wideo wciąż stoi na peronie, ale jeżeli szybko do niego nie wskoczymy to może nam zwiać - gorzej jeżeli konkurencja będzie już na pokładzie. Poza krótkim czasem prezentacji - jak dla mnie i podejrzewam dla wielu innych osób  - zbrodnią był również fakt, że prezentacje pokrywały się ze sobą czasowo. Zwiedzający mieli więc nielada orzech do zgryzienia, bo  w czasie kiedy na Scenie C swój występ dawał Artur Kurasiński,  po drugiej stronie do mikrofonu mówił już Paweł Fornalski z IAI Shop. Zaprezentował on temat na czasie. Przez dwadzieścia minut mówił o sprawdzonych strategiach omnichannelowych, które według niego na pewno przyniosą naszej firmie korzyść w postaci zwiększonej sprzedaży.

Przez wzgląd na prezentacje targi mogłyby trwać dwa, trzy dni w charakterze konferencji, bo z perspektywy osoby prowadzącej działalność z zakresu ecommerce każdy występ był wartościowy. A wybory były trudne, bo jak wybrać między prezentacją: "10 wskazówek, jak zbudować obecność online e-sklepów" Karola Dulęby z Semahead i tematem porządkowania e-sklepowego regulaminu, poruszanym przez Annę Rak z Trusted Shops. Podobnych dylematów było z resztą wiele. Teraz nie pozostaje nic innego jak odszukać prelegentów na ich prywatnych kanałach społecznościowych i dojść do poruszanych przez nich kwestii bezpośrednio na ich blogach. 
 

Networking

Wielu spośród prelegentów miało swoje stoiska w hali targowej, dlatego osoby, które chciały rozwiać wszelkie niepewności lub pomnożyć swoją wiedzę mogły podejść do stoiska i porozmawiać z ekspertem osobiście. Prelegenci, którzy wystawcami nie byli, także chętnie odpowiadali na pytania. X Targi E-handlu były zatem okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych - jak się okazuje - nie tylko z wystawcami ale również z ekspertami w dziedzinie e-handlu.
 

Więcej korzyści

Wśród dodatkowych korzyści jakie dała zwiedzającym obecność na targach był między innymi dostęp do drukowanego magazynu Ehandel. Kwartalnik dla profesjonalistów z branży e-commerce oferuje bardzo dużą porcję wiedzy. Wystarczy zajżeć do spisu treści, a przekonacie się publikacja pęka w szwach od wartościowych treści. Zanim jednak otworzycie papierowe karty magazynu wygospodarujcie sobie trochę wolnego czasu bo artykuły w nim zawarte mogą sprawić, że pozostaniecie przy lekturze aż przeczytacie ją do końca. Nie wierzycie? Dla przykładu: Snapchat, Instagram, Whatsapp. jak sprzedawać Millenialsom, kiedy jesteś z poprzedniej generacji?, Content i Marketing Automation - maszynka do zarabiania pieniędzy?, Dlaczego powinieneś spamować. Czyli jak zautomatyzować marketing w ecommerce. Mnie te tytuły przekonały. A Was? Jeżeli tak to dostęp do magazynu mozliwy jest na stronie ehandelmag.pl

Zapraszamy do naszej fotorelacji.


 

Komentarze

Twój komentarz

Nick *
E-mail *
Komentarz *

Zobacz także

Używamy Cookies. Więcej w Prywatności. Używamy Cookies

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Akceptuję politykę prywatności.