5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

Od dłuższego czasu prowadzisz bloga albo administrujesz stronę internetową czy sklep internetowy: publikujesz posty, wrzucasz zdjęcia, dodajesz opisy produktowe, a wizyt jak nie było tak nie ma? Zastanawiasz się o co chodzi, zaczynasz szukać przyczyny i znajdujesz odpowiedź w internecie, uzyskujesz odpowiedź: żle prowadzone SEO. W sieci każdego dnia powstaje mnóstwo treści, wśród której nieodpowienio pozycjonowany content ginie, w konsekwencji nie trafia do potencjalnego odbiorcy.

Rozwiązaniem jest zlecenie pozycjonowania naszej strony profesjonalistom - niestety za pożądany efekt możemy wydać dużo pieniędzy. Alternatywnym rozwiązaniem jest przygotowanie optymalizacji na własną rękę - przynajmniej tej związanej z publikowaną przez nas treścią. Odrobina edukacji i dostępne w sieci narzędzia nam w tym pomogą. Efekt może nie będzie natychmiastowy, ale nie może taki być, bo pozycjonowanie to długotrwały proces, na który skłąda się wiele czynników. Jednak im wcześniej zaczniemy tym szybciej uzyskamy oczekiwaną pozycję w wyszukiwarce.

 
Jakich słów kluczowych dobrać, żeby trafić do odbiorcy
 




Te narzędzia pomogą Ci zwiększyć widoczność Twojej strony.

  1. Google AdWords KeyWord Planner - planer słów kluczowych od Google to świetne narzędzie zarówno dla tych którzy chcą odpowiednio wypozycjonować treść na blogu jak również tych, którzy planują kampanię reklamową w AdWords. KeyWord Planner umożliwia badanie słów kluczowych. Podpowie jakie słowa będą najtrafniejsze dla naszych potrzeb. Możemy wyszukiwać propozycje słów kluczowych na podstawie haseł związanych z naszą ofertą, stroną docelową czy kategoriami produktowymi. Dodatkowo narzędzie daje nam dostęp do statystyk historycznych, a także prognoz liczby odwiedzin. Dzięki informacji dotyczącej liczby wyszukiwań możesz lepiej dobrać słowa kluczowe, a dzięki prognozom będziesz znał szacowaną liczbę kliknięć lub konwersji.

  2. Google Trends - jest to narzędzie, które pozwala nam na porównywanie słów kluczowych udzielając nam informacji, która z nich jest częściej wyszukiwana przez użytkowników. Dzięki temu wiemy jakich haseł użyć, żeby wyjść na przeciw odbiorcy. Google Trends daje nam również dotyczącą aktualnych trendów w wyszukiwarce. Mamy opcje wyszukiwania po konkretnych państwach, czy kategoriach ale także wdług popularności, a więc tego co jest aktualnie najgorętszym tematem.

  3. Ubersuggest - to wyszukiwarka powiązanych z naszym hasłem słów kluczowych pochodzących od zapytań realnych użytkowników. Wystarczy wpisać interesującą nas frazę, a otrzymamy ogrom propozycji do zastosowania w przygotowywanej treści.

  4. Live Keywords Analisis - narzędzie to anazlizuje zagęszczenie słów kluczowych w naszym tekscie. Pomaga zoptymalizować treść w sposób przyjazny dla odbiorcy.

  5. Keyword Tool - aplikacja ta jest świetną alternatywą dla tych, którzy nie chcą korzystać z narzędzi Google.

     

Komentarze

Twój komentarz

Nick *
E-mail *
Komentarz *

Zobacz także

TOP10 w Google w 2 miesiące - case study

Studium przypadku jak w dwa miesiące udało nam się zdobyć stabilną pozycję dla frazy zwracającej ponad 55 mln stron, nie wydając przy tym złotówki na płatne linki czy katalogi.

Używamy Cookies. Więcej w Prywatności. Używamy Cookies

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Akceptuję politykę prywatności.