Jak rozpocząć współpracę na realizację strony / sklepu / portalu?

Ponieważ przedstawiamy poszczególne etapy rozpoczęcia współpracy, której przedmiotem jest stworzenie nowej strony, sklepu lub portalu.

Etapy rozpoczęcia współpracy:
  • wysłanie zapytania, prośba o kontakt, kontakt przez chat na stronie

  • wstępne określenie potrzeb - zapytanie, chat, telefon

  • przedstawienie możliwości zrealizowania potrzeby, szacunkowa wycena

  • podpisanie NDA (dla projektów powyżej 20 tyś zł netto)

  • konferencja na Skype / spotkanie - doprecyzowanie potrzeb, prezentacja oferowanych narzędzi

  • przygotowanie oficjalnej oferty

  • negocjacje, rozmowy

  • przygotowanie i podpisanie umowy, wpłata zaliczki

  • start realizacji projektu.

Zobacz także

Używamy Cookies. Więcej w Prywatności. Używamy Cookies

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Akceptuję politykę prywatności.