Jakie moduły i funkcjonalności sklepów oferujecie?

Produkty

Indywidualnie przygotowana baza produktów o dowolnej strukturze z wielopoziomową obsługą typów produktów np. różne kolory, rozmiary itp.

  • dowolna struktura bazy

  • dowolna ilość produktów

  • możliwość przypisywania produktu do dowolnej ilości kategorii

  • wiele rodzajów typów produktów definiowane niezależnie dla każdej kategorii z możliwością określenie sposobu obliczania cen np. dodawanie wartości do ceny podstawowej, indywidualnie podawane ceny dla typów itp.

  • możliwość wielopoziomowego filtrowania produktów w serwisie po cechach definiowanych indywidualnie dla każdej kategorii

  • możliwość filtrowania i wyszukiwania produktów w systemie cms

  • zaawansowana wyszukiwarka o dowolnej strukturze zgodna z bazą produktów

  • możliwość dokonywania operacji na wielu produktach - wszystkich, wyfiltrowanych 

  • produkty komplementarne, podobne, powiązane, akcesoria itp.

  • możliwość importu produktów z plików XML, CSV - ręcznie i automatycznie

 

Użytkownicy

Indywidualnie przygotowana baza użytkowników o dowolnej strukturze. Rejestracja/logowanie, panel użytkownika (klienta) z możliwością edycji swoich danych, danych do faktury, definiowania adresów dostaw, historią zamówień ze statusami zamówień, pobrania dokumentów w PDF.

 

Koszyk, schowek

Rozbudowany koszyk/schowek z możliwości dopasowania do indywidualnych potrzeb:

  • dodawanie produktów do koszyka/schowka bez przeładowania na Ajax

  • obsługa zamówień bez konieczności logowania

  • obsługa produktów komplementarnych dopasowanych do zawartości koszyka - Up Selling

  • warunkowe promocje w koszyku z możliwością wyboru spośród dostępnych

  • obsługa kodów rabatowych.

Koszyk w sklepie internetowym

 

Zamówienia

Szybkie i proste zamawianie:

  • składanie zamówienia w 1 kroku bez konieczności logowania

  • powiadomienia po zmianie statusu zamówienia

  • możliwość pobrania dokumentów w PDF

 

Metody dostawy

Możliwość definiowania dowolnej ilości metod dostawy:

  • dowolna ilość metod dostawy z podziałem na kraje dostawy

  • niezależne definiowanie metod dostawy dla wersji językowych

  • różne stawki dostaw dla wersji językowych.

 
 

Płatności on-line

Możliwość obsługi płatności on-line przez różnych dostawców:

  • PayU

  • Dotpay

  • Paypal

  • Przelewy24

 

Cross-Selling, Up-Selling

System oferuje dowolne sposoby wiązania produktów i tzw. cross-selling - oferowanie produktów / usług komplementarnych, up-selling - oferowanie produktów podobnych wyższej klasy. Istnieje możliwość dowolnego manipulowania produktami zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Rekomendacje produktów mogą być wyświetlane w szczegółach produktu, na listach produktów oraz w koszyku.

Rekomendacje produktów w koszyku

 

Promocje, kody rabatowe

Tworzenie promocji na wybrane produkty lub grupy produktów oraz generowanie kodów rabatowych:

  • dowolna ilość promocji na wybrane produkty lub grupy produktów

  • systemy promocyjne dla wybranych użytkowników i grup użytkowników - indywidualnie przydzielane promocje procentowe i kwotowe dla użytkowników i grup użytkowników na wszystkie lub definiowane grupy produktów lub wybrane produkty

  • generowanie kodów rabatowych (jedno i wielorazowych) powiązanych z daną promocją rabatową

  • możliwość rozsyłania kodów poprzez newsletter i eksport kodów do Excela

  • możliwość tworzenia indywidualnie zaprojektowanych akcji promocyjnych.
 

Promocje i kody rabatowe
 

Programy partnerskie

Możliwość obsługi programów partnerskich obsługiwanych, z rozliczaniem prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach, którzy odwiedzili sklep ze strony partnera:

  • projektowane indywidualnie programy partnerskie

  • naliczanie prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach przekierowanych ze strony partnera (zakup w określonym czasie od pierwszej wizyty)

  • progi prowizyjne - różne wysokości prowizji w zależności od generowanych obrotów

  • prowizja - ustalana globalnie dla sklepu, dla kategorii i indywidualnie w produktach

 
 

Integracje z ERP

Istnieje możliwość pełnej integracji sklepu internetowego z oprogramowaniem magazynowym, m.in. Subiekt GT,  Optima, WF Mag i innymi.
 

Integracja z systemem ERP umożliwia:

  • automatyczne uaktualnianie bazy produktów na stronie www

  • wymianę dokumentów zamówień między systemami

  • sprzedaż wg cen netto lub brutto, przeliczanie, usuwanie towarów

  • wprowadzanie zamówień składanych w serwisie bezpośrednio do systemu z automatycznym rezerwowaniem stanów w magazynie

  • informacje dla użytkownika serwisu czy zamówienie zostanie zrealizowane kompletnie - wszystkie pozycje są dostępne w magazynie lub że zawiera częściowo - bez pewnych pozycji

  • nowi klienci serwisu są automatycznie dodawani do bazy klientów w systemie sprzedaży

  • dla gotowych do wysłania zamówień obsługa sklepu może automatycznie pobrać plik eksportu danych adresowych (w przypadku integracji z systemem GLS) i przygotować zlecenie dla kuriera bez przepisywania danych.

 

Jęzki, waluty

Actualizer umożliwia prowadzenie sprzedaży w dowolnej ilości wersji językowych oraz w wielu walutach, z automatycznym przeliczaniem cen wg kursów NBP i zadany współczynnik oraz definiować obsługę sprzedaży w cenach z VAT lub bez w zależności od kraju/waluty.

System również może automatycznie rozpoznawać użytkownika pod adresie IP i uruchamiać stronę w odpowiedniej wersji językowej i walucie np. dla użytkowników z Niemiec - język niemiecki, EURO, dla użytkowników z GB - angielski, funt itd.
 
  • dowolna ilość wersji językowych

  • osobne cenniki do obsługi walut

  • dowolna ilość walut z automatycznym przeliczaniem w oparciu o kurs NBP

  • automatyczne rozpoznawanie użytkownika po adresie IP.

Obsługa leadów

System pozwala na przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów składających zapytania na produkty (jeden lub wiele ze schowka).

Oferty przygotowywane są automatycznie z możliwością wprowadzenia korekty przez handlowca. Po zatwierdzeniu oferta dostępna jest na koncie użytkownika z możliwością zamówienia.

System umożliwia przygotowywanie indywidualnych ofert w oparciu o zapytania przesłane z serwisu - na wybrany towar lub wiele pozycji dodanych do koszyka. Po wysłaniu do oferty może przypisać się osoba z działu handlowego, która następnie przygotowuje indywidualną ofertę posługując się zmianami cen jednostkowych, rabatami procentowymi.

W momencie gdy oferta jest gotowa wysyłana jest jako wiadomość e-mail, który zawiera listę pozycji z cenami oraz linkiem umożliwiającym przejście do koszyka,w którym następuje złożenie zamówienia w oparciu o warunki z oferty. Jeżeli klient wysyła zapytanie po wcześniejszym zalogowaniu - oferta przypisywana jest do jego konta, na którym może złożyć zamówienie.

  • indywidualne ustalanie cen

  • możliwość dodawania dodatkowych pozycji asortymentu

  • możliwość określania waluty oferty

  • opcja blokowania możliwości usuwania pozycji z oferty

  • stany minimalne - możliwość określenie do minimalną ilość towaru dla danej pozycji jaką klient musi zamówić

  • możliwość tworzenia ofert od zera w oparciu o bazę produktów

  • generowanie ofert do formatu PDF w oparciu o zdefiniowany szablon

  • obsługa zdarzeń /CRM/ dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.

     

E-commerce ERP

Oferowany system Wirtualizer EMS jest nie tylko multi sklepem internetowym, ale również kompletną platformą do zarządzania firmą handlową. Oprócz zarządzania wieloma sklepami internetowymi system umożliwia: zaawansowane zarządzanie wieloma magazynami tworzenie dokumentów zakupu i sprzedaży tworzenie dokumentów magazynowych zaawansowane zarządzanie cennikami i warunkami sprzedażowymi zarządzanie sprzedażą w dziale handlowym i sprzedażą mobilną przez przedstawicieli handlowych (aplikacja Android) zarządzanie procesami magazynowymi zarządzanie logistyką i transportem zarządzanie serwisami landing page

Zobacz także

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności