Integracja systemów IT - B2B, B2C, ERP z e-commerce

W swojej firmie na pewno korzystasz z różnego rodzaju aplikacji wspierających procesy produkcyjne, magazynowe, księgowe czy sprzedażowe. Trudno sobie wyobrazić dzisiaj pracę jakiegokolwiek obszaru działalności firmy bez wsparcia informatycznego i odpowiednich rozwiązań informatycznych.

Coraz częściej dzisiejszy biznes wspierany jest przez aplikacje internetowe - webowe, które umożliwiają dostęp do zasobów oraz wymianę informacji przy użyciu przeglądarki internetowej.

Są to aplikacje wspierające różne obszary działalności np.:

  • budowanie relacji z kontrahentami
  • procesy sprzedażowe i posprzedażowe
  • budowanie bazy wiedzy
  • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji pracowników
  • angażowanie pracowników w życie firmy
  • zbieranie i przetwarzanie informacji.

Optymalnie, jeśli tego rodzaju aplikacje webowe potrafią wymieniać dane z innymi aplikacjami używanymi w firmie, dzięki czemu docieranie do potrzebnych informacji jest szybkie oraz ułatwia i przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.

System Actualizer umożliwi Ci stworzenie dowolnej aplikacji wspierającej Twój biznes oraz integrację i wymianę danych z innymi systemami i aplikacjami używanymi przez Twoje przedsiębiorstwo.

Integracja z systemami ERP

Oferowana przez nas platforma Actualizer jest narzędziem do tworzenia dedykowanych aplikacji webowych oraz serwisów internetowych i intranetów, pozwala na integrację z dowolnymi aplikacjami biznesowymi poprzez wbudowane mechanizmy wymiany danych.

Wymiana danych może odbywać się w sposób ręczny lub automatyczny. Actualizer posiada wbudowane mechanizmy exportu i importu danych z wykorzystaniem plików CSV i XML, dzięki czemu prosto i szybko można wymieniać dane z aplikacjami obsługującymi te standardy.

Integracja z Subiekt GT, Optima, WF Mag

Actualizer posiada gotowe mechanizmy automatycznej wymiany danych z systemami ERP jak Subiekt GT, Optima i WF Mag. W stosunkowo szybki sposób taka integracja może zostać wdrożona.

Dane mogą być wymieniane w obu kierunkach w sposób automatyczny - synchronizacja odbywa się automatycznie co zadany interwał czasu, lub ręcznie na żądanie.

W ramach integracji mogą być synchronizowane następujące bazy:

  • klientów
  • dostawców
  • produktów
  • zamówień
  • rozliczeń.

Integracja z systemami IT

Jesteśmy w stanie wykonać integrację i wymianę danych z dowolnym systemem czy aplikacją wykorzystywaną przez Twoją firmę. Jeśli będziesz zainteresowany oceną możliwości integracji - skontaktuj się z nami.

Integracja z systemami logistycznymi

Actualizer posiada przygotowane mechanizmy wymiany danych z systemami logistycznymi, dzięki czemu można w szybki sposób przygotowywać listy kurierskie i zamawiać kuriera.

Obecnie system posiada gotowe mechanizmy dla firm:

  • DHL
  • DPD
  • GLS
  • Siódemka
  • UPS.
Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie

wyślij zapytanie

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności