Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Zwiększamy naturalny ruch z wyszukiwarek

_______________________________________

 

Pozycjonowanie to szerego działań mających na celu osiągnięcie przez stronę www odpowiednio wyskiej pozycji w Google dla określonych fraz kluczowych.

Celem pozycjonowania jest osiągnięcie przez stronę pierwszej pozycji - TOP1, jednak ze względu na dużą konkurencyjność przyjmuje się, że zadowalającym wynikiem jest doprowadzenie strony do pozycji TOP3 lub TOP10, czyli występowanie strony w pierwszej porcji wyników wyszukiwarki dla określonej frazy.

Ze względu na rosnącą konkurencyjność oraz rozwój wyszukiwarki (a tym samym coraz mniejsze możliwości wpływania na wynik), działania pozycjonujące mają na celu zwiększenie globalnego, naturalnego ruchu z wyszukiwarek, nie tylko skupianie się na wyrabnych frazach.

Takie działania dają dużo lepsze rezultaty w krótszym czasie, są bezpieczne oraz podnoszą pozycję strony dla strategicznych fraz.

Działania wykonywane w ramach pozycjonowania:
  • audyt SEO

  • optymalizacja SEO

  • content marketing

  • budowanie link popularity

  • budowanie domain authority.

 
 

Czym jest SEO

SEO to skrót od Search Engine Optimization - czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Celem SEO - jest osiągnięcie możliwie optymalnej konstrukcji strony www z punktu widzenia wyszukiwarki.

Wyszukiwarki indeksując stronę przy użyciu tzw. botów bardzo dokładnie ją analizują, sprawdzając wszystkie zależności występujące na danej stronie, określić jednocześnie jej użyteczność dla użytkowników oraz dopasowując ich treść do słów kluczowych, które są wyodrębniane z zawartości i klasyfikowane. Kryteriów tej analizy i związków między wyrazami są ponoć tysięcy i są one znane tylko twórcom wyszukiwarki.

Przez lata Google wielokrotnie zmieniało kryteria klasyfikujące przy budowaniu tzw. indeksu (SERP) - dodając nowe i zmieniając istniejące kryteria. Na bazie doświadczeń zbieranych przez ekspertów SEO udało się określić i wyodrębnić elementy, które mają większe i mniejsze znaczenie przy indeksowaniu stron. Tą wiedzę można wykorzystać do tego, aby zbudować stronę która będzie zgodna z wytycznymi Google dla Webmasterów oraz będzie pięła się w rankingu dla interesujących nas fraz kluczowych. Wiedza ta jest dostępna dla każdego kto ma czas na czytanie i śledzenie informacji o tej tematyce dostępnych w internecie.

SEO jest dla nas ważną dziedziną, dzięki której budujemy swoją przewagę konkurencyjną, oraz przewagę naszych klientów, którzy korzystają z naszej wiedzy i doświadczenia.
 

Zaufali nam


 

Audyt SEO

Pierwszym działaniem jakie wykonujemy jest audyt SEO. Jeżeli pozycjonowanie ma dotyczyć istniejącej strony działania te mają na celu zbadanie strony pod kątem wyszukiwarek. Badanie obejmuje analizę techniczną, koncentrującą się na aspektach związanych z budową strony od strony kodu, jakości generowanych plików html, zgodności z wytycznymi Google, wersję mobilną strony, szybkość strony, działanie po stronie serwera, komunikaty Google itp.

Drugi rodzaj analizy dotyczy treści strony oraz zaplecza strony. W ramach tych działań analizujemy treść na stronie pod kątem jakości, dopasowania do fraz kluczowych, unikalność treści, linkowanie wewnętrzne, zepsute linki wychodzące. Sprawdzamy również otoczenie strony - linkowanie zewnętrzne pod względem ilościowym i jakościowym.

W ramach audytu SEO wykonujemy również analizę fraz pod względem skuteczności i proponujemy optymalne na których warto się skupić.

Efektem audytu SEO jest raport prezentujący wyniki analizy w prosty i przystępny sposób, jak również wytyczne i zalecenia co do dalszych działań, które przyniosą wymierne korzyści.

 

SEO - optymalizacja dla wyszukiwarek

Optymalizacja SEO polega na zbudowaniu strony efektywnej z punktu widzenia wyszukiwarek - zgodnej z wytycznymi Google dla Webmasterów, dzięki czemu będzie ona pojawiała się w indeksie wyszukiwarki na zaplanowane i niezaplanowane słowa kluczowe.

Optymalizacja SEO to najważniejsze i zarazem najbardziej efektywne działanie biorące udział w pozycjonowanie każdej strony www

Gwarantujemy, że każda strona poddana optymalizacji SEO osiągnie naturalny wzrost pozycji w wyszukiwarkach, bez dodatkowych działań. Jeśli jednak celem jest osiągnięcie wysokich pozycji dla konkretnych fraz np. TOP10, konieczne są dalsze, systematyczne działania content marketingowe.

Optymalizację SEO dzielimy na:
  • szeroką, techniczną - dzięki której strony pojawiają się w indeksie na wiele niszowych fraz przez tzw. naturalne pozycjonowanie

  • wąską - wykonywaną dla konkretnych fraz, dzięki której konkretne strony osiągają wysoką pozycję dla ważnych dla nas fraz.
     

Zaawansowana optymalizacja SEO obejmuje:
  • analizę i dobór optymalnych słów kluczowych jedno i wielowyrazowych z punktu widzenia docelowych grup użytkowników serwisu

  • zbudowanie optymalnej struktury serwisu ze względu na adresy URL

  • zaawansowaną optymalizację dynamicznych i zarządzanych meta tagów

  • optymalizację kodu serwisu wykorzystując zaawansowane techniki SEO.
 

Content Marketing

Content Marketing to strategia mająca na celu budowanie zasięgu poprzez tworzenie wartościowych treści i publikowanie ich na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.  Content Marketing to nie tylko tworzenie artykułów (copywriting, seo copywriting) ale również tworzenie treści graficznych, e-booków, video - treści podawanych w różnej formie, atrakcyjnej dla użytkowników.

Copywriting to dziedzina zajmująca się pisaniem tekstów. Do niedawna copywriting dotyczył branży reklamowej - było to pisanie tekstów na potrzeby reklamy wizualnej - wymyślanie haseł reklamowych, podpisów pod logo, słowne konstruowanie wizji, którą można by łatwo przekazywać z ust do ust lub wykorzystując do tego media.

SEO copywriting polega na pisaniu tekstów na potrzeby stron internetowych, aby były one bardziej wartościowe dla wyszukiwarek i przez to trafiały do indeksu na wyższą pozycję dla z góry zaplanowanych fraz kluczowych, przy utrzymaniu czytelności i jasności przekazu przez użytkowników strony.

Przy SEO copywritingu posługujemy się narzędziami do analizy strony, dzięki którym można zbliżyć się do optymalnego kompromisu pomiędzy czytelnością a korzyściami z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania jednocześnie nie łamiąc regulaminu wyszukiwarki.
 
 

Budowanie link popularity

Pozycjonujemy strony poprzez budowanie tzw. link popularity polegającym na tworzeniu sieci powiązań między stronami o podobnej tematyce.

Dysponujemy własnym zapleczem, które wykorzystujemy przy pozycjonowaniu, dzięki czemu nasi Klienci mogą mieć pewność że ich strony pozycjonowane są w bezpieczny sposób. Wykorzystujemy również techniki umożliwiające pozyskiwanie linków zewnętrznych z wartościowych źródeł.
 

Polecane artykuły



__________________________
 

Zapytaj o wycenę

Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie
 
 
lub zobacz nasze portfolioreferencje

Używamy Cookies. Więcej w Prywatności. Używamy Cookies

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Akceptuję politykę prywatności.