Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

SEO to skrót od Search Engine Optimization - czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych.

Celem SEO - jest osiągnięcie możliwie optymalnej konstrukcji strony www z punktu widzenia wyszukiwarki.

Wiemy, że wyszukiwarki indeksując stronę przy użyciu tzw. botów indeksujące - bardzo dokładnie ją analizują, sprawdzając wszystkie zależności występujące na danej stronie, aby określić jej użyteczność dla słów kluczowych, które jednocześnie są wyodrębniane z zawartości i klasyfikowane.

Kryteriów tej analizy i związków między wyrazami są ponoć setki tysięcy i są one znane tylko twórcy wyszukiwarki.

Przez lata Google wielokrotnie zmieniało kryteria klasyfikujące przy budowaniu tzw. indeksu - dodając nowe i zmieniając istniejące kryteria. Udało się jednak określić i wyodrębnić pewne elementy, które mają duże znaczenie przy indeksowaniu stron i tą wiedzę można wykorzystać do tego, aby zbudować stronę możliwie optymalną z punktu widzenia Google.

Optymalizacja polega właśnie na zbudowaniu strony efektywnej z punktu widzenia indeksowania i naturalnego pozycjonowania - stronę, której podstrony będą pojawiały się w indeksie wyszukiwarki na zaplanowane i niezaplanowane słowa kluczowe.
 

SEO - optymalizacja dla wyszukiwarek

Zajmujemy się optymalizacją SEO serwisów www, aby dzięki temu były one szybko i dokładnie indeksowane przez wyszukiwarki i pojawiały się w indeksie na możliwie jak największą ilość fraz poprzez tzw. naturalne pozycjonowanie. 

Optymalizacja dzieli się na:

  • szeroką - dzięki której strony pojawiają się w indeksie na wiele niszowych fraz przez tzw. naturalne pozycjonowanie

  • wąską - wykonywaną dla konkretnych fraz, dzięki której strony osiągają szybciej wysoką pozycję po dodaniu pozycjonowania poprzez tzw. link popularity.
     

Zaawansowana optymalizacja SEO obejmuje:
  • analizę i dobór optymalnych słów kluczowych jedno i wielowyrazowych z punktu widzenia docelowych grup użytkowników serwisu

  • zbudowanie optymalnej struktury serwisu ze względu na adresy URL

  • zaawansowaną optymalizację dynamicznych i zarządzanych meta tagów

  • optymalizację kodu serwisu wykorzystując zaawansowane techniki SEO.
 

Content Marketing

Content Marketing to strategia mająca na celu budowanie zasięgu poprzez tworzenie wartościowych treści i publikowanie ich na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.  Content Marketing to nie tylko tworzenie artykułów (copywriting, seo copywriting) ale również tworzenie treści graficznych, e-booków, video - treści podawanych w różnej formie, atrakcyjnej dla użytkowników.

Copywriting to dziedzina zajmująca się pisaniem tekstów. Do niedawna copywriting dotyczył branży reklamowej - było to pisanie tekstów na potrzeby reklamy wizualnej - wymyślanie haseł reklamowych, podpisów pod logo, słowne konstruowanie wizji, którą można by łatwo przekazywać z ust do ust lub wykorzystując do tego media.

SEO copywriting polega na pisaniu tekstów na potrzeby stron internetowych, aby były one bardziej wartościowe dla wyszukiwarek i przez to trafiały do indeksu na wyższą pozycję dla z góry zaplanowanych fraz kluczowych, przy utrzymaniu czytelności i jasności przekazu przez użytkowników strony.

Przy SEO copywritingu posługujemy się narzędziami do analizy strony, dzięki którym można zbliżyć się do optymalnego kompromisu pomiędzy czytelnością a korzyściami z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania jednocześnie nie łamiąc regulaminu wyszukiwarki.
 
 

Budowanie link popularity

Pozycjonujemy strony poprzez budowanie tzw. link popularity polegającym na tworzeniu sieci powiązań między stronami o podobnej tematyce.

Dysponujemy własnym, rosnącym zapleczem, które wykorzystujemy przy pozycjonowaniu, dzięki czemu nasi Klienci mogą mieć pewność że ich strony pozycjonowane są w bezpieczny sposób.

Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie

wyślij zapytanie

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności