Jakie moduły i funkcjonalności sklepów oferujecie?

Produkty

Indywidualnie przygotowana baza produktów o dowolnej strukturze z wielopoziomową obsługą typów produktów np. różne kolory, rozmiary itp.

  • dowolna struktura bazy

  • dowolna ilość produktów

  • możliwość przypisywania produktu do dowolnej ilości kategorii

  • wiele rodzajów typów produktów definiowane niezależnie dla każdej kategorii z możliwością określenie sposobu obliczania cen np. dodawanie wartości do ceny podstawowej, indywidualnie podawane ceny dla typów itp.

  • możliwość wielopoziomowego filtrowania produktów w serwisie po cechach definiowanych indywidualnie dla każdej kategorii

  • możliwość filtrowania i wyszukiwania produktów w systemie cms

  • zaawansowana wyszukiwarka o dowolnej strukturze zgodna z bazą produktów

  • możliwość dokonywania operacji na wielu produktach - wszystkich, wyfiltrowanych 

  • produkty komplementarne, podobne, powiązane, akcesoria itp.

  • możliwość importu produktów z plików XML, CSV - ręcznie i automatycznie

 

Użytkownicy

Indywidualnie przygotowana baza użytkowników o dowolnej strukturze. Rejestracja/logowanie, panel użytkownika (klienta) z możliwością edycji swoich danych, danych do faktury, definiowania adresów dostaw, historią zamówień ze statusami zamówień, pobrania dokumentów w PDF.

 

Koszyk, schowek

Rozbudowany koszyk/schowek z możliwości dopasowania do indywidualnych potrzeb:

  • dodawanie produktów do koszyka/schowka bez przeładowania na Ajax

  • obsługa zamówień bez konieczności logowania

  • obsługa produktów komplementarnych dopasowanych do zawartości koszyka - Up Selling

  • warunkowe promocje w koszyku z możliwością wyboru spośród dostępnych

  • obsługa kodów rabatowych.

Koszyk w sklepie internetowym

 

Zamówienia

Szybkie i proste zamawianie:

  • składanie zamówienia w 1 kroku bez konieczności logowania

  • powiadomienia po zmianie statusu zamówienia

  • możliwość pobrania dokumentów w PDF

 

Metody dostawy

Możliwość definiowania dowolnej ilości metod dostawy:

  • dowolna ilość metod dostawy z podziałem na kraje dostawy

  • niezależne definiowanie metod dostawy dla wersji językowych

  • różne stawki dostaw dla wersji językowych.

 
 

Płatności on-line

Możliwość obsługi płatności on-line przez różnych dostawców:

  • PayU

  • Dotpay

  • Paypal

  • Przelewy24

 

Cross-Selling, Up-Selling

System oferuje dowolne sposoby wiązania produktów i tzw. cross-selling - oferowanie produktów / usług komplementarnych, up-selling - oferowanie produktów podobnych wyższej klasy. Istnieje możliwość dowolnego manipulowania produktami zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Rekomendacje produktów mogą być wyświetlane w szczegółach produktu, na listach produktów oraz w koszyku.

Rekomendacje produktów w koszyku

 

Promocje, kody rabatowe

Tworzenie promocji na wybrane produkty lub grupy produktów oraz generowanie kodów rabatowych:

  • dowolna ilość promocji na wybrane produkty lub grupy produktów

  • systemy promocyjne dla wybranych użytkowników i grup użytkowników - indywidualnie przydzielane promocje procentowe i kwotowe dla użytkowników i grup użytkowników na wszystkie lub definiowane grupy produktów lub wybrane produkty

  • generowanie kodów rabatowych (jedno i wielorazowych) powiązanych z daną promocją rabatową

  • możliwość rozsyłania kodów poprzez newsletter i eksport kodów do Excela

  • możliwość tworzenia indywidualnie zaprojektowanych akcji promocyjnych.
 

Promocje i kody rabatowe
 

Programy partnerskie

Możliwość obsługi programów partnerskich obsługiwanych, z rozliczaniem prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach, którzy odwiedzili sklep ze strony partnera:

  • projektowane indywidualnie programy partnerskie

  • naliczanie prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach przekierowanych ze strony partnera (zakup w określonym czasie od pierwszej wizyty)

  • progi prowizyjne - różne wysokości prowizji w zależności od generowanych obrotów

  • prowizja - ustalana globalnie dla sklepu, dla kategorii i indywidualnie w produktach

 
 

Integracje z ERP

Istnieje możliwość pełnej integracji sklepu internetowego z oprogramowaniem magazynowym, m.in. Subiekt GT,  Optima, WF Mag i innymi.
 

Integracja z systemem ERP umożliwia:

  • automatyczne uaktualnianie bazy produktów na stronie www

  • wymianę dokumentów zamówień między systemami

  • sprzedaż wg cen netto lub brutto, przeliczanie, usuwanie towarów

  • wprowadzanie zamówień składanych w serwisie bezpośrednio do systemu z automatycznym rezerwowaniem stanów w magazynie

  • informacje dla użytkownika serwisu czy zamówienie zostanie zrealizowane kompletnie - wszystkie pozycje są dostępne w magazynie lub że zawiera częściowo - bez pewnych pozycji

  • nowi klienci serwisu są automatycznie dodawani do bazy klientów w systemie sprzedaży

  • dla gotowych do wysłania zamówień obsługa sklepu może automatycznie pobrać plik eksportu danych adresowych (w przypadku integracji z systemem GLS) i przygotować zlecenie dla kuriera bez przepisywania danych.

 

Jęzki, waluty

Actualizer umożliwia prowadzenie sprzedaży w dowolnej ilości wersji językowych oraz w wielu walutach, z automatycznym przeliczaniem cen wg kursów NBP i zadany współczynnik oraz definiować obsługę sprzedaży w cenach z VAT lub bez w zależności od kraju/waluty.

System również może automatycznie rozpoznawać użytkownika pod adresie IP i uruchamiać stronę w odpowiedniej wersji językowej i walucie np. dla użytkowników z Niemiec - język niemiecki, EURO, dla użytkowników z GB - angielski, funt itd.
 
  • dowolna ilość wersji językowych

  • osobne cenniki do obsługi walut

  • dowolna ilość walut z automatycznym przeliczaniem w oparciu o kurs NBP

  • automatyczne rozpoznawanie użytkownika po adresie IP.

Obsługa leadów

System pozwala na przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów składających zapytania na produkty (jeden lub wiele ze schowka).

Oferty przygotowywane są automatycznie z możliwością wprowadzenia korekty przez handlowca. Po zatwierdzeniu oferta dostępna jest na koncie użytkownika z możliwością zamówienia.

System umożliwia przygotowywanie indywidualnych ofert w oparciu o zapytania przesłane z serwisu - na wybrany towar lub wiele pozycji dodanych do koszyka. Po wysłaniu do oferty może przypisać się osoba z działu handlowego, która następnie przygotowuje indywidualną ofertę posługując się zmianami cen jednostkowych, rabatami procentowymi.

W momencie gdy oferta jest gotowa wysyłana jest jako wiadomość e-mail, który zawiera listę pozycji z cenami oraz linkiem umożliwiającym przejście do koszyka,w którym następuje złożenie zamówienia w oparciu o warunki z oferty. Jeżeli klient wysyła zapytanie po wcześniejszym zalogowaniu - oferta przypisywana jest do jego konta, na którym może złożyć zamówienie.

  • indywidualne ustalanie cen

  • możliwość dodawania dodatkowych pozycji asortymentu

  • możliwość określania waluty oferty

  • opcja blokowania możliwości usuwania pozycji z oferty

  • stany minimalne - możliwość określenie do minimalną ilość towaru dla danej pozycji jaką klient musi zamówić

  • możliwość tworzenia ofert od zera w oparciu o bazę produktów

  • generowanie ofert do formatu PDF w oparciu o zdefiniowany szablon

  • obsługa zdarzeń /CRM/ dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.

     

E-commerce ERP

Oferowany system Wirtualizer EMS jest nie tylko multi sklepem internetowym, ale również kompletną platformą do zarządzania firmą handlową. Oprócz zarządzania wieloma sklepami internetowymi system umożliwia: zaawansowane zarządzanie wieloma magazynami tworzenie dokumentów zakupu i sprzedaży tworzenie dokumentów magazynowych zaawansowane zarządzanie cennikami i warunkami sprzedażowymi zarządzanie sprzedażą w dziale handlowym i sprzedażą mobilną przez przedstawicieli handlowych (aplikacja Android) zarządzanie procesami magazynowymi zarządzanie logistyką i transportem zarządzanie serwisami landing page

Zobacz także

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dowiedz się więcej w RODO. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Wyrażam zgodę na wysyłanie wiadomości marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych.
 

Drogi użytkowniku,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

  • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.

  • Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
     

Pliki Cookies

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  • Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

  • Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. 

Zaufani Partnerzy

Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.

Zaufanie partnerzy:

  • Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
  • Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
  • R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
  • Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich

Newsletter

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”