Produkty
Indywidualnie przygotowana baza produktów o dowolnej strukturze z wielopoziomową obsługą typów produktów np. różne kolory, rozmiary itp.
-
dowolna struktura bazy
-
dowolna ilość produktów
-
możliwość przypisywania produktu do dowolnej ilości kategorii
-
wiele rodzajów typów produktów definiowane niezależnie dla każdej kategorii z możliwością określenie sposobu obliczania cen np. dodawanie wartości do ceny podstawowej, indywidualnie podawane ceny dla typów itp.
-
możliwość wielopoziomowego filtrowania produktów w serwisie po cechach definiowanych indywidualnie dla każdej kategorii
-
możliwość filtrowania i wyszukiwania produktów w systemie cms
-
zaawansowana wyszukiwarka o dowolnej strukturze zgodna z bazą produktów
-
możliwość dokonywania operacji na wielu produktach - wszystkich, wyfiltrowanych
-
produkty komplementarne, podobne, powiązane, akcesoria itp.
-
możliwość importu produktów z plików XML, CSV - ręcznie i automatycznie
Użytkownicy
Indywidualnie przygotowana baza użytkowników o dowolnej strukturze. Rejestracja/logowanie, panel użytkownika (klienta) z możliwością edycji swoich danych, danych do faktury, definiowania adresów dostaw, historią zamówień ze statusami zamówień, pobrania dokumentów w PDF.
Koszyk, schowek
Rozbudowany koszyk/schowek z możliwości dopasowania do indywidualnych potrzeb:
-
dodawanie produktów do koszyka/schowka bez przeładowania na Ajax
-
obsługa zamówień bez konieczności logowania
-
obsługa produktów komplementarnych dopasowanych do zawartości koszyka - Up Selling
-
warunkowe promocje w koszyku z możliwością wyboru spośród dostępnych
- obsługa kodów rabatowych.
Zamówienia
Szybkie i proste zamawianie:
-
składanie zamówienia w 1 kroku bez konieczności logowania
-
powiadomienia po zmianie statusu zamówienia
-
możliwość pobrania dokumentów w PDF
Metody dostawy
Możliwość definiowania dowolnej ilości metod dostawy:
-
dowolna ilość metod dostawy z podziałem na kraje dostawy
-
niezależne definiowanie metod dostawy dla wersji językowych
-
różne stawki dostaw dla wersji językowych.
Płatności on-line
Możliwość obsługi płatności on-line przez różnych dostawców:
-
PayU
-
Dotpay
-
Paypal
-
Przelewy24
Cross-Selling, Up-Selling
System oferuje dowolne sposoby wiązania produktów i tzw. cross-selling - oferowanie produktów / usług komplementarnych, up-selling - oferowanie produktów podobnych wyższej klasy. Istnieje możliwość dowolnego manipulowania produktami zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Rekomendacje produktów mogą być wyświetlane w szczegółach produktu, na listach produktów oraz w koszyku.
Promocje, kody rabatowe
Tworzenie promocji na wybrane produkty lub grupy produktów oraz generowanie kodów rabatowych:
-
dowolna ilość promocji na wybrane produkty lub grupy produktów
-
systemy promocyjne dla wybranych użytkowników i grup użytkowników - indywidualnie przydzielane promocje procentowe i kwotowe dla użytkowników i grup użytkowników na wszystkie lub definiowane grupy produktów lub wybrane produkty
-
generowanie kodów rabatowych (jedno i wielorazowych) powiązanych z daną promocją rabatową
-
możliwość rozsyłania kodów poprzez newsletter i eksport kodów do Excela
- możliwość tworzenia indywidualnie zaprojektowanych akcji promocyjnych.
Programy partnerskie
Możliwość obsługi programów partnerskich obsługiwanych, z rozliczaniem prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach, którzy odwiedzili sklep ze strony partnera:
-
projektowane indywidualnie programy partnerskie
-
naliczanie prowizji od sprzedaży generowanej na użytkownikach przekierowanych ze strony partnera (zakup w określonym czasie od pierwszej wizyty)
-
progi prowizyjne - różne wysokości prowizji w zależności od generowanych obrotów
-
prowizja - ustalana globalnie dla sklepu, dla kategorii i indywidualnie w produktach
Integracje z ERP
Istnieje możliwość pełnej integracji sklepu internetowego z oprogramowaniem magazynowym, m.in. Subiekt GT, Optima, WF Mag i innymi.
Integracja z systemem ERP umożliwia:
-
automatyczne uaktualnianie bazy produktów na stronie www
-
wymianę dokumentów zamówień między systemami
-
sprzedaż wg cen netto lub brutto, przeliczanie, usuwanie towarów
-
wprowadzanie zamówień składanych w serwisie bezpośrednio do systemu z automatycznym rezerwowaniem stanów w magazynie
-
informacje dla użytkownika serwisu czy zamówienie zostanie zrealizowane kompletnie - wszystkie pozycje są dostępne w magazynie lub że zawiera częściowo - bez pewnych pozycji
-
nowi klienci serwisu są automatycznie dodawani do bazy klientów w systemie sprzedaży
-
dla gotowych do wysłania zamówień obsługa sklepu może automatycznie pobrać plik eksportu danych adresowych (w przypadku integracji z systemem GLS) i przygotować zlecenie dla kuriera bez przepisywania danych.
Jęzki, waluty
Actualizer umożliwia prowadzenie sprzedaży w dowolnej ilości wersji językowych oraz w wielu walutach, z automatycznym przeliczaniem cen wg kursów NBP i zadany współczynnik oraz definiować obsługę sprzedaży w cenach z VAT lub bez w zależności od kraju/waluty.
System również może automatycznie rozpoznawać użytkownika pod adresie IP i uruchamiać stronę w odpowiedniej wersji językowej i walucie np. dla użytkowników z Niemiec - język niemiecki, EURO, dla użytkowników z GB - angielski, funt itd.-
dowolna ilość wersji językowych
-
osobne cenniki do obsługi walut
-
dowolna ilość walut z automatycznym przeliczaniem w oparciu o kurs NBP
-
automatyczne rozpoznawanie użytkownika po adresie IP.
Obsługa leadów
System pozwala na przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów składających zapytania na produkty (jeden lub wiele ze schowka).
Oferty przygotowywane są automatycznie z możliwością wprowadzenia korekty przez handlowca. Po zatwierdzeniu oferta dostępna jest na koncie użytkownika z możliwością zamówienia.
System umożliwia przygotowywanie indywidualnych ofert w oparciu o zapytania przesłane z serwisu - na wybrany towar lub wiele pozycji dodanych do koszyka. Po wysłaniu do oferty może przypisać się osoba z działu handlowego, która następnie przygotowuje indywidualną ofertę posługując się zmianami cen jednostkowych, rabatami procentowymi.
W momencie gdy oferta jest gotowa wysyłana jest jako wiadomość e-mail, który zawiera listę pozycji z cenami oraz linkiem umożliwiającym przejście do koszyka,w którym następuje złożenie zamówienia w oparciu o warunki z oferty. Jeżeli klient wysyła zapytanie po wcześniejszym zalogowaniu - oferta przypisywana jest do jego konta, na którym może złożyć zamówienie.
-
indywidualne ustalanie cen
-
możliwość dodawania dodatkowych pozycji asortymentu
-
możliwość określania waluty oferty
-
opcja blokowania możliwości usuwania pozycji z oferty
-
stany minimalne - możliwość określenie do minimalną ilość towaru dla danej pozycji jaką klient musi zamówić
-
możliwość tworzenia ofert od zera w oparciu o bazę produktów
-
generowanie ofert do formatu PDF w oparciu o zdefiniowany szablon
-
obsługa zdarzeń /CRM/ dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.
E-commerce ERP
Oferowany system Wirtualizer EMS jest nie tylko multi sklepem internetowym, ale również kompletną platformą do zarządzania firmą handlową. Oprócz zarządzania wieloma sklepami internetowymi system umożliwia: zaawansowane zarządzanie wieloma magazynami tworzenie dokumentów zakupu i sprzedaży tworzenie dokumentów magazynowych zaawansowane zarządzanie cennikami i warunkami sprzedażowymi zarządzanie sprzedażą w dziale handlowym i sprzedażą mobilną przez przedstawicieli handlowych (aplikacja Android) zarządzanie procesami magazynowymi zarządzanie logistyką i transportem zarządzanie serwisami landing page