Pomagamy zwiększać przewagę konkurencyjną
_______________________________________
Jeśli jesteś na etapie poszukiwania optymalnych rozwiązań informatycznych oraz chcesz zwiększyć konkurencyjność swojej firmy na rynku i nie jesteś pewien optymalnych rozwiązań - możemy Ci pomóc służąc swoją wiedzą i doświadczeniem.
Pomożemy Ci zwiększyć konkurencyjność Twojej firmy poprzez wdrożenie odpowiednich rozwiązań i podjęcie optymalnych działań.
Pomożemy Twojej firmie poszerzać rynek zbytu oraz obniżać koszty operacyjne dzięki zastosowaniu optymalnych rozwiązań informatycznych i marketingowych.
Zaufali nam
Klienci o nas
Doradztwo marketingowe
Możliwości promocji biznesu nigdy w historii nie były tak duże jak obecnie. Internet daje niespotykane możliwości docierania do potencalnych klientów. Komunikacja ze swoją grupą docelowa - potencjalnymi klientami jeszcze nigdy nie była tak prosta, tak na rynku B2C jak i B2B. Każdy marketer ma dzisiaj tak dużo narzędzi, że czasami nie wie z których powinien korzystać. I wcale to nikogo nie dziwi, ponieważ przyrost dostępnych narzędzi jak jest tak duży że zanim poznamy jedno narzędzie pojawiają się trzy nowe oferujące jeszcze większe możliwości.
Mechanizmy społeczne niby te same, a jednak bodźce i oczekiwania jednostek dużo bardziej wyrafinowane niż kiedyś, przez co sposoby prowadzenia komunikacji oraz jakość i poziom przekazu marketingowego uległ dużym zmianom.
Dlatego jeśli chcemy osiągać zadowalające efekty w budowaniu świadomości oraz podnoszeniu jakości marki powinniśmy podejmować optymalne działania marketingowe korzystając z optymalnych narzędzi.
Jeżeli chcesz zoptymalizować swoje działania marketingowe - możemy Ci pomóc.
Pomagamy w opracowywaniu strategii marketingowych dla firm i organizacji. Dobieramy optymalne narzędzia i kanały promocji i komunikacji z grupą docelową. Stawiamy cele i mierzymy rezultaty. Wprowadzamy zmiany i testujemy różne warianty, aby docelowo osiągnąć optymalny marketing mix, dopasowany do Twojego bieznesu.
Doradztwo i audyty e-commerce
E-commerce to dzisiaj ogromny rynek sprzedaży, który rośnie z każdym rokiem. To również rynek bardzo dynamiczny i w wielu branżach mocno konkurencyjny. E-commerce to również nowoczesna technologia dostępna na wyciągnięcie ręki - wystarczy tylko wiedzieć z czego skorzystać i w jaki sposób.
W ramach doradztwa pomagamy opracować strategię wykorzystania e-commerce do zwiększania sprzedaży i udzału w rynku oraz optymalizować wykorzystanie dostępnych zasobów technologicznych i ludzkich.
W ramach doradztwa e-commerce wykonujemy:
-
analizę wewnętrzną przedsiębiorstwa
-
analizę aktualnej obecności i działalności w internecie
-
analizę oferty, sposoby prezentacji
-
analizę wykorzystywanych i potencjalnych kanałów sprzedażowych
-
analizę technologiczną
Wyniki audytu e-commerce:
Na podstawie przeprowadzonego audytu przedstawiamy raport podsumowujący oraz sugestie, które obejmują:
-
optymalizację kanałów sprzedaży
-
optymalizację technologiczną
-
optymalizację procesów wewnętrznych i zewnętrznych
- optymalizacja działań marketingowych i social marketingowych.
Analiza SWOT
Wykonujemy analizy działalności biznesowej oraz proponujemy działania zwiększające konkurencyjność firmy na rynku:
-
analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
-
analiza szan i zagrożeń
-
analiza bliższego i dalszego otoczenia przedsiębiorstwa
-
analizę procesów biznesowych
-
analizę podejmowanych działań marketingowych
-
analizę rynku pod kątem ekspansji
-
analizę pod kątem sprzedaży wielokanałówej
-
analizę pod kątem obniżanie kosztów operacyjnych dzięki zastosowaniu technologii.
Analiza rynku
-
analiza stosowanych i potencjalnych sposobów komunikacji z rynkiem
-
analiza potencjalnych szans poszerzania rynku zbytu
-
analiza stosowanych i potencjalnych możliwości promocji oferty
-
analiza wykorzystywanych i potencjalnych szans promocji oferty
Analiza konkurencji
-
analiza wykorzystywanych narzędzi i kanałów marketingowych
-
analiza sposobów prezentowania oferty
-
analiza wykorzystywanych kanałów i komunikatów marketingowych
-
analiza działań marketingowych w wyszukiwarkach.