Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

 

Zwiększamy naturalny ruch z wyszukiwarek

_______________________________________

 

Pozycjonowanie to szerego działań mających na celu osiągnięcie przez stronę www odpowiednio wyskiej pozycji w Google dla określonych fraz kluczowych.

Celem pozycjonowania jest osiągnięcie przez stronę pierwszej pozycji - TOP1, jednak ze względu na dużą konkurencyjność przyjmuje się, że zadowalającym wynikiem jest doprowadzenie strony do pozycji TOP3 lub TOP10, czyli występowanie strony w pierwszej porcji wyników wyszukiwarki dla określonej frazy.

Ze względu na rosnącą konkurencyjność oraz rozwój wyszukiwarki (a tym samym coraz mniejsze możliwości wpływania na wynik), działania pozycjonujące mają na celu zwiększenie globalnego, naturalnego ruchu z wyszukiwarek, nie tylko skupianie się na wyrabnych frazach.

Takie działania dają dużo lepsze rezultaty w krótszym czasie, są bezpieczne oraz podnoszą pozycję strony dla strategicznych fraz.

Działania wykonywane w ramach pozycjonowania:
  • audyt SEO

  • optymalizacja SEO

  • content marketing

  • budowanie link popularity

  • budowanie domain authority.

 
 

Czym jest SEO

SEO to skrót od Search Engine Optimization - czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Celem SEO - jest osiągnięcie możliwie optymalnej konstrukcji strony www z punktu widzenia wyszukiwarki.

Wyszukiwarki indeksując stronę przy użyciu tzw. botów bardzo dokładnie ją analizują, sprawdzając wszystkie zależności występujące na danej stronie, określić jednocześnie jej użyteczność dla użytkowników oraz dopasowując ich treść do słów kluczowych, które są wyodrębniane z zawartości i klasyfikowane. Kryteriów tej analizy i związków między wyrazami są ponoć tysięcy i są one znane tylko twórcom wyszukiwarki.

Przez lata Google wielokrotnie zmieniało kryteria klasyfikujące przy budowaniu tzw. indeksu (SERP) - dodając nowe i zmieniając istniejące kryteria. Na bazie doświadczeń zbieranych przez ekspertów SEO udało się określić i wyodrębnić elementy, które mają większe i mniejsze znaczenie przy indeksowaniu stron. Tą wiedzę można wykorzystać do tego, aby zbudować stronę która będzie zgodna z wytycznymi Google dla Webmasterów oraz będzie pięła się w rankingu dla interesujących nas fraz kluczowych. Wiedza ta jest dostępna dla każdego kto ma czas na czytanie i śledzenie informacji o tej tematyce dostępnych w internecie.

SEO jest dla nas ważną dziedziną, dzięki której budujemy swoją przewagę konkurencyjną, oraz przewagę naszych klientów, którzy korzystają z naszej wiedzy i doświadczenia.
 

Zaufali nam


 
 

Audyt SEO

Pierwszym działaniem jakie wykonujemy jest audyt SEO. Jeżeli pozycjonowanie ma dotyczyć istniejącej strony działania te mają na celu zbadanie strony pod kątem wyszukiwarek. Badanie obejmuje analizę techniczną, koncentrującą się na aspektach związanych z budową strony od strony kodu, jakości generowanych plików html, zgodności z wytycznymi Google, wersję mobilną strony, szybkość strony, działanie po stronie serwera, komunikaty Google itp.

Drugi rodzaj analizy dotyczy treści strony oraz zaplecza strony. W ramach tych działań analizujemy treść na stronie pod kątem jakości, dopasowania do fraz kluczowych, unikalność treści, linkowanie wewnętrzne, zepsute linki wychodzące. Sprawdzamy również otoczenie strony - linkowanie zewnętrzne pod względem ilościowym i jakościowym.

W ramach audytu SEO wykonujemy również analizę fraz pod względem skuteczności i proponujemy optymalne na których warto się skupić.

Efektem audytu SEO jest raport prezentujący wyniki analizy w prosty i przystępny sposób, jak również wytyczne i zalecenia co do dalszych działań, które przyniosą wymierne korzyści.

 

SEO - optymalizacja dla wyszukiwarek

Optymalizacja SEO polega na zbudowaniu strony efektywnej z punktu widzenia wyszukiwarek - zgodnej z wytycznymi Google dla Webmasterów, dzięki czemu będzie ona pojawiała się w indeksie wyszukiwarki na zaplanowane i niezaplanowane słowa kluczowe.

Optymalizacja SEO to najważniejsze i zarazem najbardziej efektywne działanie biorące udział w pozycjonowanie każdej strony www

Gwarantujemy, że każda strona poddana optymalizacji SEO osiągnie naturalny wzrost pozycji w wyszukiwarkach, bez dodatkowych działań. Jeśli jednak celem jest osiągnięcie wysokich pozycji dla konkretnych fraz np. TOP10, konieczne są dalsze, systematyczne działania content marketingowe.

Optymalizację SEO dzielimy na:
  • szeroką, techniczną - dzięki której strony pojawiają się w indeksie na wiele niszowych fraz przez tzw. naturalne pozycjonowanie

  • wąską - wykonywaną dla konkretnych fraz, dzięki której konkretne strony osiągają wysoką pozycję dla ważnych dla nas fraz.
     

Zaawansowana optymalizacja SEO obejmuje:
  • analizę i dobór optymalnych słów kluczowych jedno i wielowyrazowych z punktu widzenia docelowych grup użytkowników serwisu

  • zbudowanie optymalnej struktury serwisu ze względu na adresy URL

  • zaawansowaną optymalizację dynamicznych i zarządzanych meta tagów

  • optymalizację kodu serwisu wykorzystując zaawansowane techniki SEO.
 

Content Marketing

Content Marketing to strategia mająca na celu budowanie zasięgu poprzez tworzenie wartościowych treści i publikowanie ich na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.  Content Marketing to nie tylko tworzenie artykułów (copywriting, seo copywriting) ale również tworzenie treści graficznych, e-booków, video - treści podawanych w różnej formie, atrakcyjnej dla użytkowników.

Copywriting to dziedzina zajmująca się pisaniem tekstów. Do niedawna copywriting dotyczył branży reklamowej - było to pisanie tekstów na potrzeby reklamy wizualnej - wymyślanie haseł reklamowych, podpisów pod logo, słowne konstruowanie wizji, którą można by łatwo przekazywać z ust do ust lub wykorzystując do tego media.

SEO copywriting polega na pisaniu tekstów na potrzeby stron internetowych, aby były one bardziej wartościowe dla wyszukiwarek i przez to trafiały do indeksu na wyższą pozycję dla z góry zaplanowanych fraz kluczowych, przy utrzymaniu czytelności i jasności przekazu przez użytkowników strony.

Przy SEO copywritingu posługujemy się narzędziami do analizy strony, dzięki którym można zbliżyć się do optymalnego kompromisu pomiędzy czytelnością a korzyściami z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania jednocześnie nie łamiąc regulaminu wyszukiwarki.
 
 

Budowanie link popularity

Pozycjonujemy strony poprzez budowanie tzw. link popularity polegającym na tworzeniu sieci powiązań między stronami o podobnej tematyce.

Dysponujemy własnym zapleczem, które wykorzystujemy przy pozycjonowaniu, dzięki czemu nasi Klienci mogą mieć pewność że ich strony pozycjonowane są w bezpieczny sposób. Wykorzystujemy również techniki umożliwiające pozyskiwanie linków zewnętrznych z wartościowych źródeł.
 

Polecane artykuły



__________________________
 

Zapytaj o wycenę

Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie
 
 
lub zobacz nasze portfolioreferencje

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dowiedz się więcej w RODO. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Wyrażam zgodę na wysyłanie wiadomości marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych.
 

Drogi użytkowniku,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

  • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.

  • Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
     

Pliki Cookies

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  • Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

  • Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. 

Zaufani Partnerzy

Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.

Zaufanie partnerzy:

  • Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
  • Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
  • R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
  • Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich

Newsletter

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”