Wyniki wyszukiwania (31): e-biznes
-
Zdjęcia produktowe – dobre praktyki w e-commerce
Chcesz pozyskać lojalnych klientów? Użyj do tego zdjęć angażujących konsumenta. Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Wykorzystaj to w swojej działalności e-commerce i wywołaj u odbiorcy potrzebę. Zaproś klienta "do siebie".
-
Emocjonalna sprzedaż na przykładzie sklepu z dekoracjami i prezentami
Jak sprzedawać emocjonalnie na przykładzie sklepu internetowego z ręcznie robionymi dekoracjami i prezentami.
-
Pudełkowy system ERP - plusy i minusy
Czy i kiedy warto kupować pudełkowy system ERP? Czy w dobie internetu taki system to optymalne rozwiązanie, czy może warto wybrać inne.
-
Strona firmowa z pespektywy 10 lat doświadczeń
Jaka powinna być strona firmowa, jakie realizować zadania i jak bardzo się zmieniła w ciągu ostatnich 10 lat naszych doświadczeń przy projektowaniu i tworzeniu serwisów firmowych.
-
Hashtagi - 5 zasad tworzenia skutecznych tagów
Co to są hashtagi, geneza ich powstania, jak używać hashtagów w mediach społecznościowych aby generować ruch, fanów i sprzedaż.
-
Systemy DMS - elektroniczny obieg dokumentów
Oprogramowanie do obsługi procesów elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, czyli zarządzanie dokumentami w wersji elektronicznej.
-
Systemy WMS - zarządzanie magazynem
Czym są systemy zarządzania magazynem - WMS. Jak działają i jakie zalety mają programy WMS.
-
Systemy CRM - zarządzanie relacjami z klientami
Systemy CRM to programy wspierające budowanie relacji z klientami i partnerami. Poznaj najważniejsze funkcje systemów CRM.
-
Systemy ERP - oprogramowanie do zarządzania firmą
Czym są systemy ERP i w jaki sposób to oprogramowanie pomaga w zarządzaniu firmą. Historia, geneza powstania, korzyści systemów ERP.
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok
Co będzie się działo w e-commerce w 2016 roku? Na pewno dużo. Warto sprawdzić jakie są trendy i wykonać odpowiednie działania żeby być na fali i nie zostać z tyłu za konkurencją.
-
Netykieta w biznesie - dekalog e-biznesmena
W realu miła aparycja, kulturalne zachowanie oraz naturalność uważane są za jedne z kluczowych czynników sukcesu. Czy wiesz na co zwrócić uwagę prowadząc biznes w sieci?
-
Nieuczciwa konkurencja - przykłady i jak z nią walczyć
Marketing można prowadzić na wiele sposobów, również w sposób nieuczciwy. Przykłady działań nieuczciwej konkurencji oraz jak z nią walczyć.
-
Pornografia w sieci - powalające statystyki
Jeden serwis generuje 2% ruchu w całym internecie - 100 mln odwiedzin dziennie, 3 mld odwiedzin miesięcznie i 1 petabajt danych transferu. Dla porównania Wielki Zdarzacz Hadronów generuje 15 petabajtów danych rocznie.
-
Co to jest outsourcing i jak go wykorzystać w e-biznesie
Na czym polega usługa outsourcingu i czy można ją wykorzystać w swoim e-biznesie. Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy outsourcingowej.
-
Wpływ Internetu na firmy - jak internet wpłynął na prowadzenie działalności
Internet zmienił nasze życie. Zmienił również sposób prowadzenia biznesu. Jak Internet wpłynął na firmy i jak ten wpływ zmienił sposób prowadzenia działalności gospodarczej.
-
Przeniesienie biznesu do sieci - sukces Amazon i porażka Boo
Dlaczego firmy przenoszą swój biznes do sieci - jakie są zalety i wady tych działań oraz sukces i porażka na przykładzie Amazon i Boo.
-
e-Biznes - geneza powstania elektronicznego biznesu
Słowo e-biznes większości z nas kojarzy się z biznesem internetowym. Jaka była geneza powstania ebiznesu - co dało początek i umożliwiło rozwój elektronicznego biznesu.
-
Komunikacja przez Internet - najważniejsze cechy
Dziedzina którą najbardziej zmienił Internet to komunikacja, która jeszcze nigdy nie była tak prosta, tania i dająca tak wiele możliwości. Czym różni się komunikacja przez Internet od tej w realu.
-
Handel domenami pomysłem na e-biznes
Na świecie handel domenami to świetny interes. Za domenę SEX.com zapłacono 13 mln USD, jednak nie jest to wcale najdroższa domena jaką kupiono na rynku wtórnym.
-
Profesjonalna obsługa klienta podstawą nie tylko e-biznesu
Wiesz już jak pozyskać klienta. Wiesz ile wysiłku to wymaga. Dowiedz się teraz jak powinna wyglądać jego profesjonalna obsługa aby pozostał z Tobą jak najdłużej.
Drogi użytkowniku,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:
-
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.
-
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
-
Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
-
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).
-
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.
-
Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
Pliki Cookies
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.
RODO
Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.
Czym są dane osobowe
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Podstawa i cel przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
-
Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.
-
Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.
-
Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
Przekazywanie danych
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.
Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.
Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.
Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Zgoda
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Zaufani Partnerzy
Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.
Zaufanie partnerzy:
- Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
- Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
- Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
- Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
- Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
- CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
- R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
- Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich
Newsletter
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”