e-Commerce

Omnichannel - przyszłość zakupów w internecie

Dzięki urządzeniom mobilnym na zakupach jesteśmy cały czas - wystarczy wyciągnąć telefon. Jednak dlaczego wciąż tak chętnie kupujemy w realu. Czym jest omnichannel i dlaczego to przyszłość zakupów.

Fotorelacja z X Targów Ehandlu w Katowicach

Ogrom kreatywnych rozwiązań dla e-commerce, duża dawka wiedzy merytorycznej, tłumy odwiedzających. Tak było na jubileuszowych Targach Ehandlu w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Zdjęcia produktowe – dobre praktyki w e-commerce

Chcesz pozyskać lojalnych klientów? Użyj do tego zdjęć angażujących konsumenta. Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Wykorzystaj to w swojej działalności e-commerce i wywołaj u odbiorcy potrzebę. Zaproś klienta "do siebie".

Trendy w e-commerce na 2016 rok

Co będzie się działo w e-commerce w 2016 roku? Na pewno dużo. Warto sprawdzić jakie są trendy i wykonać odpowiednie działania żeby być na fali i nie zostać z tyłu za konkurencją.

Najczęstsze oszustwa na Allegro

Wraz z rozwojem e-commerce rozwinęli się również naciągacze którzy żerując na głupocie i naiwności czerpią zyski na największym serwisie aukcyjnym - Allegro. Przedstawiamy najczęstsze metody oszustw i jak się ich ustrzec.

Dane osobowe w Internecie

Które dane uznaje się za dane osobowe i co to są dane wrażliwe. Których danych nie powinniśmy udostępniać w internecie i dlaczego.

Zawarcie umowy przez Internet

W pewnych kulturach umowa słowna ma moc równą umowie spisaną w obecności świadka, czyli powszechnie nazywanej aktem notarialnym. Jaką moc mają umowy zawierane przez Internet i jak należy je zawierać.

Jak utrzymać lojalność e-klienta

Pozyskanie nowego klienta kosztuje dużo więcej niż utrzymanie stałego, dlatego lepiej skoncentrować się lojalności obecnych niż szukać nowych. Jak utrzymać lojalność e-klienta.

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności