e-Marketing

10 narzędzi internetowych dla blogera

Zbliża się czas publikacji kolejnego posta na Twoim blogu, a tematów jak na lekarstwo? Brak weny przytrafia się najlepszym. Z pomocą przychodzą narzędzia internetowe.

Logo firmy w Internecie

Pierwsze wersje tworzą przeważnie sami przedsiębiorcy, czasami projektują je zawodowi graficy od wizerunku i typografii. Dlaczego logo to tak ważny element każdego biznesu?

Zachowania konsumenckie w Internecie

Czy zastanawiasz się w jaki sposób podejmujesz swoje decyzje zakupowe kupując w Internecie? Czy zawsze kierujesz się wyłącznie ceną? O zachowaniach konsumenckich w Internecie.

Jak dbać o swój wizerunek w Internecie

Czy udostępniając informacje o sobie zastanawiasz się jakie to będzie miało konsekwencje? Czy lepiej pozostać anonimowym czy świadomie kreować swój wizerunek w Internecie.

Rola marki na rynku B2B vs B2C - wprowadzenie

Różnice postrzegania marki na rynku B2B w porównaniu z rynkiem B2C. Kryteria oceny wartości marki B2B. Strategie marki na rynku B2B. Wprowadzenie do tematyki rynków Business to Business.

Emocje a podejmowanie decyzji zakupowych e-konsumenta

Czym są emocje i w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe e-konsumentów? Jak wykorzystać emocje w e-commerce aby sprzedawać więcej. Gdzie istnieje etyczna granica wykorzystywania wiedzy o emocjach człowieka w e-marketingu.

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności