Katalog DMOZ zamkniety - czy to koniec ery katalogow stron?
17 marca zamknięty został DMOZ - najbardziej znany i wartościowy z punktu widzenia SEO katalog stron internetowych. Czy to koniec ery katalogów stron www?
17 marca zamknięty został DMOZ - najbardziej znany i wartościowy z punktu widzenia SEO katalog stron internetowych. Czy to koniec ery katalogów stron www?
Analiza SWOT to jedna z najważniejszych metod przygotowywania długofalowej strategii firmy. Kiedy i jak korzystać z tej analizy.
Czy pozycjonowanie zawsze ma sens. Jak oszczędzić 20 tyś zł ucząc się na cudzych błędach.
Sam post na blogu, nawet najlepiej napisany nie zagwarantuje ogromnej ilości wejść na stronę. Post na blogu to dopiero początek, dalej trzeba go wypromować za pomocą konkretnych narzędzi dystrybucji treści.
Prowadzisz działania marketingowe w Internecie? Sprawdź w jakich narzędzi używać aby oszczędzić czas i zwiększyć ruch i konwersję na swojej stronie www.
Te narzędzia pomogą Ci stworzyć atrakcyjną wizualnie treść bez płacenia grafikowi. Nie będziesz też musiał ślęczeć godzinami nad tutorialami, bo na ich opanowanie wystarczy chwila. Efekty będą zaskakujące.
W internecie dobre zdjęcia to podstawa. Na szczęście w sieci jest wiele miejsc gdzie możesz pobrać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości zupełnie za darmo i wzbogacać nimi swoje posty i kampanie.
Jeżeli chcesz ze swoją treścią trafić do odbiorców musisz pisać pod klucz. Skorzystaj z narzędzi do optymalizacji treści, sprawdź co interesuje internautów i zwiększ ruch na stronie.
Zbliża się czas publikacji kolejnego posta na Twoim blogu, a tematów jak na lekarstwo? Brak weny przytrafia się najlepszym. Z pomocą przychodzą narzędzia internetowe.
Chcesz pozyskać lojalnych klientów? Użyj do tego zdjęć angażujących konsumenta. Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Wykorzystaj to w swojej działalności e-commerce i wywołaj u odbiorcy potrzebę. Zaproś klienta "do siebie".
Porzucone koszyki to problem większości sklepów internetowych. W artykule 8 najczęstszych powodów porzucania koszyków i jak sobie z nimi skutecznie radzić.
Strona firmowa czy landing page? Kiedy uruchomić firmową stronę www, a kiedy landing page.
Jak sprzedawać emocjonalnie na przykładzie sklepu internetowego z ręcznie robionymi dekoracjami i prezentami.
Studium przypadku jak w dwa miesiące udało nam się zdobyć stabilną pozycję dla frazy zwracającej ponad 55 mln stron, nie wydając przy tym złotówki na płatne linki czy katalogi.
Czy i kiedy warto kupować pudełkowy system ERP? Czy w dobie internetu taki system to optymalne rozwiązanie, czy może warto wybrać inne.
Jaka powinna być strona firmowa, jakie realizować zadania i jak bardzo się zmieniła w ciągu ostatnich 10 lat naszych doświadczeń przy projektowaniu i tworzeniu serwisów firmowych.
Od pomysłu do sprzedaży, czyli jak założyć sklep internetowy który sprzedaje, czyli jak osiągnąć sukces w e-commerce.
Opinie o produktach zaczynają kształtować się w głowie konsumentów już od pierwszego kontaktu z internetową witryną sklepu. Sprzedawcy powinno zależeć na utrzymaniu dobrego wrażenie na każdym z poszczególnych etapów zakupu.
Dzięki urządzeniom mobilnym na zakupach jesteśmy cały czas - wystarczy wyciągnąć telefon. Jednak dlaczego wciąż tak chętnie kupujemy w realu. Czym jest omnichannel i dlaczego to przyszłość zakupów.
Ogrom kreatywnych rozwiązań dla e-commerce, duża dawka wiedzy merytorycznej, tłumy odwiedzających. Tak było na jubileuszowych Targach Ehandlu w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Co to są hashtagi, geneza ich powstania, jak używać hashtagów w mediach społecznościowych aby generować ruch, fanów i sprzedaż.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.
Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.
Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.
Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.
Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.
Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.
Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.
Zaufanie partnerzy:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”