Landing page - projektowanie i tworzenie

Landing page - strona docelowa - to dedykowana strona www lub podstrona serwisu firmowego wspierająca działania sprzedażowe i marketingowe. Od 16 lat projektujemy i tworzymy landing page - proste i rozbudowane.

W czym możemy pomóc

Angażujące landing page

Tworzymy szybkie, czytelne i angażujące landingi, które generują leady.

Umów się na bezpłatną konsultację online - porozmawiajmy o Twoim landingu.

1. Opracowanie koncepcji

W oparciu o informacje o grupie docelowej opracujemy koncepcję jakie sekcje i jakie treści powinien zawierać landing.

Bardzo pomocne będzie opis buyer persony, czyli do kogo kierowany jest landing.

2. Przygotowanie makiet

Projektujemy layout serwisu w formie makiety w oparciu o przygotowaną wcześniej koncepcję.

Makieta pokaże sposób rozmieszczenia i prezentacji treści w serwisie.

3. Projekt graficzny

W oparciu o makietę przygotujemy projekt graficzny spójny z Twoim brandingiem.

Wykorzystamy Twój brandbook i materiały graficzne z których korzysta Twoja marka.

4. Wdrożenie

Przygotujemy responsywne, lekkie i szybkie szablony.

Wdrożymy system CMS, który pozwoli na prostą edycję wszystkich treści oraz zarządzanie układem serwisu.

5. Generowanie leadów

Tworzymy kampanie Google Ads i Facebook Ads.

Docieramy do docelowej grupy odbiorców i pozyskujemy leady lub ruch.

6. Optymalizacja i rozwój

Optymalizujemy landing pod kątem konwersji.

Mierzymy, testujemy i optymalizujemy landing aby poprawić wskaźnik konwersji.

Polecane artykuły

Landing Page a nowoczesny marketing internetowy 18.04.2018

Landing Page a nowoczesny marketing internetowy

Landing page to strona, na którą zostaje przekierowany użytkownik. Jest coraz częściej wykorzystywana przez firmy. Dotyczy jednego produktu lub usługi. Z artykułu dowiesz się jak z niego korzystać i j...
Strona firmowa czy landing page 18.11.2016

Strona firmowa czy landing page

Strona firmowa czy landing page? Kiedy uruchomić firmową stronę www, a kiedy landing page.
Lepsza skuteczność strony - jak poprawić wskaźnik konwersji 26.01.2013

Lepsza skuteczność strony - jak poprawić wskaźnik konwersji

Jak poprawić skuteczność strony wykorzystując podstawowe informacje Google Analytics i wprowadzając kilka prostych zmian.