E-marketing

Nasi klienci

Nasza oferta

Reklamy Google Ads

Wyniki wyszukiwania Google to najbardziej popularne miejsce do reklamowania. Nie ma chyba lepszego miejsca na poszukiwanie klientów na swoje produkty czy usług. Jednak Google Ads oferuje o wiele więcej możliwości reklamowania niż tylko reklamy w wyszukiwarce.

Google Ads pozwala na tworzenie kampanii reklamowych w innych kanałach. Przede wszystkim posiada największą sieć partnerów - stron i portali internetowych, na których można wyświetlać swoje reklamy. Google Ads to również reklamy video i graficzne w Youtube oraz reklamy w Gmail.

Nie znajdziesz bardziej skutecznej formy docierania do klientów niż środowisko Google Ads - bez względu czy prowadzisz firmę w branży handlowej, usługowej, produkcyjnej lub każdej innej - reklama w Google Ads na pewno się zwróci jeśli zostanie przeprowadzone w odpowiedni sposób.
Rozwiń więcej
Zwiń

Reklamy Facebook Ads

Facebook to obecnie drugie po Google największe środowisko reklamowe pozwalające docierać do milionów użytkowników w Polsce i miliardów na całym świecie. Facebook to nie tylko reklamy w portalu społecznościowym ale też w aplikacji Instagram.

Narzędzia reklamowe Facebooka dają ogromne możliwości docierania do sprofilowanych użytkowników, tworzyć grupy użytkowników podobnych np. do obecnych klientów, używać geolokalizacji czy docierać do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę internetową lub sklep poprzez skuteczny remarketing.

Dla wielu branż reklama na Facebook'u może okazać się nawet bardziej skuteczna niż w Google, a najlepszym rozwiązaniem jest prowadzenie kampanii na obydwu platformach.

Oprócz profilowania czy geolokalizacji Facebook dostarcza wiele rodzajów reklam dopasowanych do Twojej branży.
Rozwiń więcej
Zwiń

Pozycjonowanie stron i sklepów

Pozycjonowanie to działania polegające na podniesieniu pozycji strony lub sklepu w wyszukiwarce Google, ale to już pewnie wiesz. Każdy przedsiębiorca chce aby jego strona znalazła się w TOP10 wyników, a najlepiej na pierwszym miejscu. Jest to możliwe, ale nie jest łatwe.

Kiedy zaczynaliśmy przygodę z pozycjonowaniem algorytmy Google były dużo mniej wyrafinowane niż obecnie, dzięki czemu pozycjonowanie było dużo prostsze. Było też mniej stron walczących o pozycje, mniejsza świadomość firm a tym samym mniejsze budżety przeznaczane na ten cel.

Obecnie wiele inwestuje duże środki w pozycjonowanie, przez co zdobycie wysokich pozycji nie jest proste. Ale jest możliwe. Trzeba tylko mieć świadomość, że nie uda się tego zrobić w ciągu tygodnia czy miesiąca.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym obszarze - napisz do nas.
Rozwiń więcej
Zwiń

Kontakt

Zapytaj o bezpłatną wycenę

porozmawiajmy o Twoim biznesie