Rozwój sklepów internetowych

Jeśli chcesz aby Twój sklep coraz lepiej sprzedawał możesz to zrobić małymi krokami. Inwestując co miesiąc nawet niewielkie kwoty po roku Twój sklep może odstawić konkurencję i zanim się zorientuje Ty będziesz już daleko przed nią.

Dlaczego rozwój sklepu

Nasi klienci

Co nas wyróżnia

Sukces sklepu w Google

Czy wiesz, że ...

Twój sklep może osiągnąć wysokie pozycje w Google tylko poprzez optymalizację, rozwój funkcjonalności i unikalne treści.

Jeśli skupisz się na optymalizacji sklepu i tworzeniu wartościowych treści nie musisz korzystać z płatnego pozycjonowania.

Klienci o nas

Nasza oferta

Rozwój funkcjonalności

W naszej ofercie mamy ponad 100 modułów dedykowanych dla sklepów internetowych. Wdrożenie ich wszystkich na start to duże koszty i długi czas wdrożenia. Lepiej podejść do tematu w modelu Agile - uruchomić sklep z minimalną ilością funkcjonalności, a następnie dodawać kolejne. Może się to odbywać płynnie, bez wyłączania sklepu i wstrzymywania sprzedaży.

A jak to robimy? Każdy sklep posiada dwie instalacje - produkcyjną (oficjalną) i deweloperską (testowa). Można powiedzieć, że to kopie sklepu. Wszystkie modyfikacje wprowadzamy na wersji testowej - możemy z nią robić co chcemy, i tak klienci nie mają do niej dostępu. Kiedy dane funkcjonalności zostaną wdrożone i przetestowane wykonujemy aktualizację sklepu w wersji produkcyjnej i w ciągu kilku minut sklep zostaje "dozbrojony" w nowe optymalizacje i funkcjonalności.
Rozwiń więcej
Zwiń

Bieżąca obsługa sklepu

Systemy e-commerce posiadają duże możliwości, które można wykorzystać w kreatywny sposób. Poznanie tych narzędzi oraz bieżąca obsługa sklepu zabiera czas. Możesz to tego wykorzystać swoich pracowników lub zlecić to nam.

To co wyróżnia sklepy, które sprzedają jest ich ciągłe dopasowanie do aktualnych okazji rynków. A co to są okazje rynkowe?

To wydarzenia, które następują po sobie, w kalendarzu marketingowca zwane okazjami sprzedażowymi. Dla wielu branż najlepszą okazją sprzedażową w ciągu roku będzie okres Bożego Narodzenia, a np. dla branży oponiarskiej będą to okresy przed nadejściem zimy i wiosny.

Takich okazji sprzedażowych w ciągu roku jest bardzo wiele i Twój sklep powinien się do nich dopasowywać. Produkty możesz mieć cały czas te same, ale prezentacja oferty, rekomendacje i promocje powinny być dopasowane do kalendarza sprzedażowego.

Oferujemy kompleksową obsługę sklepu - przygotowanie treści, grafik, rekomendacji produktowych itp.
Rozwiń więcej
Zwiń

Kontakt

Zapytaj o bezpłatną wycenę

porozmawiajmy o Twoim biznesie