Zlapkuriera opinie - tanio tylko pozornie - nie daj się naciągnąć

Zlapkuriera.pl opinie


Tani kurier i tanie przesyłki kurierskie to być lub być każdego sklepu internetowego. Przy coraz niższych marżach ze sprzedaży i porzucaniu koszyka przez klientów na etapie zamawiania, niski koszt dostawy jest jednym z ważniejszych czynników konkurencyjności Twojego sklepu.

Duzi gracze nie mają problemu. Wysyłają tysiące paczek miesięcznie, więcj mogą negocjować niskie stawki u przewoźników.

Co innego jeśli dopiero rozkręcasz swój sklep internetowy i ilość zamówień nie powala. Nie możesz liczyć na tak niskie ceny przesyłek co duża konkurencja. I wtedy pojawiają się oni - internetowi pośrednicy pojawiający się jak grzyby po deszczu, kuszący niskimi cenami i dostępem do większości przewoźników na rynku.

Jednym z nich jest Zlapkuriera.pl oraz klon Taniejniebedzie.pl.

Kuszą niskimi cenami. Obiecują że są najtańsi na rynku. Wszystko pięknie do momentu kiedy poznasz ich bliżej. A wtedy lepiej żebyś miał mocne nerwy.

W tym artykule przedstawię w jaki sposób działa Zlapkuriera.pl / Taniejniebedzie.pl i dlaczego powinieneś trzymać się od tej firmy z daleka jeśli nie chcesz stracić nie tylko pięniędzy ale i swoich paczek.

Poniżej opisuję swoje osobiste doświadczenia, ale okazuje się że takich osób jest dużo więcej.

Na tyle dużo że powstała dedykowana grupa na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/565628120457038/, która zrzesza osoby potraktowane w taki sam sposób, oraz kilka Wykopów poświęcone tej firmie, w którym ludzie opisują swoje doświadczenia - http://www.wykop.pl/ramka/4283053/ostrzezenie-przed-oszustami-zlapkuriera-pl/.

Największy wykop został usunięty jako efekt porozumienia - Zlapkuriera.pl obiecało oddać zatrzymane palety (pod pretekstem przekroczenia rozmiarów) oraz zatrzymane środki z pobrań na koncie w zamian za usunięcie wątku na Wykop.pl, który miał setki negatywnych komentarzy i jeszcze więcej udostępnień. Informacja sprawdzona u źródła.

Ale od początku.

Jak wpaść w pułapkę spirali płatności

Usługa Zlapkuriera.pl jest banalnie prosta. Jak u wielu innych pośredników tego typu zakładasz konto, dostajesz dostęp do panelu gdzie po wpisaniu parametrów przesyłki wyliczane są stawki dla poszczególnych kurierów.

Za przesyłki płacisz z góry - każdorazowo przy wysyłaniu lub wpłacając większą kwotę na konto prepaid z którego możesz opłacać przesyłki. Nic nadzwyczajnego, można powiedzieć standardowa nuda. Trudno by było nawet podejrzewać że coś może iść nie tak.

Jeśli założysz konto i nie korzystasz z usługi - spodziewaj się telefonu od opiekuna, który na pewno przekona Cię, że powinieneś korzystać z ich usług. Dostaniesz dodatkowy rabat na wybranego kuriera, byle byś tylko wysyłał. W naszym przypadku przekonano nas do wysyłania kurierem Inpost, który zdaniem opiekuna będzie optymalnym, najtańszym rozwiązaniem.

I faktycznie przez kilka miesięcy było wszystko ok. Kurierzy przyjeżdżali, paczki zabierali, pobrania wypłacali. Aż do dnia, kiedy otrzymaliśmy takiego oto maila.


Informujemy, że przesyłka nr XYZ została poddana sprawdzeniu przez firmę kurierską pod względem zgodności z listem przewozowym:

Weryfikacja zamówienia nr: XYZ przesyłka ważyła 42,8 kg z wagi wymiarowej (81/52/61 cm), dopłata: 501 zł (przesyłka do 50 kg) + 20 zł (weryfikacja przesyłki) - 12,50 zł (kwota, która została zapłacona za przesyłkę)    

Łączna kwota do zapłaty: 365,30 zł.
W związku z weryfikacją wzywamy do zapłaty kwoty wynikającej z ww. danych w dniu dzisiejszym do godziny 12:00, aby przesyłka została doręczona.
 
Proszę o przelanie powyższej kwoty na rachunek bankowy o numerze: XXX

 

Pozornie tani kurier - Zlapfrajera.pl


Po otrzymaniu takiego maila pierwsze co sobie myślisz, że to chyba jakiś żart. Wysyłasz paczkę za 12,50 zł i nagle okazuje się że masz dopłacić 501 zł za większy rozmiar i 20 zł za weryfikację paczki? Jeśli nawet paczka była trochę większa to na pewno nie ważyła więcej niż 7 kg, a tu wyliczają że paczka ważyła prawie 43 kg! Brzmi to jak jakiś absurd.

Sprawdzam konto. Faktycznie, pobrane środki prepaid a saldo wynosi -365,30 PLN.

Jestem wściekły na Inpost. Myślę, jak można naliczać takie opłaty do zwykłego kartonu o wadze ok 7 kg. Wysyłka palety to 150 zł, a tutaj ponad 500 zł dopłaty! Okazuje się, że nie Inpost tutaj jest winien, ale o tym za chwilę.

Pozornie tani kurier - Zlapfrajera.pl


Telefon do firmy. Pani twierdzi że nic się nie da zrobić. Paczka ma taki a taki wymiar co przelicza się na podaną wagę. Trzeba dopłacić 365,30 zł i wtedy można złożyć reklamację. Pani ponagla, żeby zapłacić jak najszybciej to paczka zostanie dostarczona.

Myślę, co? Mam zapłacić ponad 500 PLN i wtedy składać reklamację?

Proszę o zwrot przesyłki do nadawcy.

Nie ma takiej możliwości bez uregulowania ujemnego salda. Otrzymuję maila z formularzem reklamacyjnym.

Wypełniam formularz i wysyłam skan mailem. Otrzymuję odpowiedź, że reklamacja nie może zostać rozpatrzona bez uregulowania ujemnego salda. Status reklamacji - zamknięty.

W tej sytuacji decyduję się wysłać towar do klienta innym przewoźnikiem. Za karton tej samej wielkości - tą samą zawartością i wagą płacę 11 zł brutto!


Otrzymuję kolejne maila z przypomnieniem o zaległości wobec serwisu.

Następnego dnia mail z informacją że paczka zostaje przekierowana na magazyn Zlapkuriera.pl a na koncie pojawia się kolejne obciążenie na kwotę 501 zł. Czyli obecnie jest to już 866,30 PLN.

Pozornie tani kurier - Zlapfrajera.pl

W kolejnym mailu otrzymuję informację, że jeżeli nie dokonam płatności w ciągu 14 dni to przesyłka zostanie zutylizowana, a za każdy dzień magazynowania naliczana będzie opłata w wysokości 10 zł / dzień.
 

Pozornie tani kurier - Zlapfrajera.pl
 

Sprawdzam internet. Trafiam na Wykop, a tam na człowieka który podaje swój numer telefonu. Rozmawiamy. Opowiada mi swoją historię. Włos się na głowie jeży.

Miał dokładnie to samo. Wstrzymano mu dostawę palety bo ponoć przekraczała rozmiar o kilka centymetrów. Zażądano dopłaty kilkuset złotych. Następnie wstrzymano mu dostawę wszystkich kolejnych palet które wysłał.

Po głębszej weryfikacji internetu trafiam na kolejne podobne przypadki na Wykopie i negatywne opinie, trafiam na forum prawne gdzie opisywany jest sposób działania tej firmy.

Okazuje się, że jestem jednym z wielu, który dał się nabrać na niskie ceny wysyłek. Historii jak moja jest całe mnóstwo.

Inpost niewinny

Podczas rozmów Zlapkuriera.pl winę za dodatkowe koszty przerzuca na firmę kurierską Inpost, i początkowo swoją złość kieruję w stronę tej firmy.

Okazuje się, że zupełnie niepotrzebnie.

Sprawdzam standardowy cennik usługi Inpost Kurier24 dla rzekomego rozmiaru paczki. Jest to gabaryt D - 50x50x80 cm.

Koszt paczki o gabarycie D wg standardowego cennika na stronie Inpost to - uwaga - 28,99 PLN.

Do tego należy doliczyć przyjazd kuriera 6 PLN i ubezpieczenie paczki 1,85 PLN.

Daje to razem 36,85 PLN  W Zlapkuriera.pl ta sama paczka po doliczeniu kosztów weryfikacji kosztuje 521 PLN !


Tutaj oficjalny cennik Inpost: https://inpost.pl/cennik-paczkomaty-kurier-przesylki
 

Uwaga na konto prepaid i pobrania

Kolejną rzeczą na jaką warto zwrócić uwagę to natychmiastowe pobranie środków z mojego konta prepaid. W momencie naliczenia dopłaty pobrano wszystkie środki jak były dostępne na koncie prepaid - 143,20 PLN, a pozostała część zobowiązania zminusowała konto do -365,30 PLN.

Co więcej serwis w swoim regulaminie rezerwuje sobie prawo zastawu na przesyłce. Oznacza to, że serwis dysponuje środkami pieniężnymi z pobrań za inne przesyłki zastrzega sobie prawo do przejęcia tych środków. Jest to sprzeczne z prawem. Prawo do zastawu na przesyłce, zgodnie z Art. 57 Prawo Pocztowe przysługuje przewoźnikowi, ale nie pośrednikowi. Zlapkuriera.pl umieścił taki zapis w swoim regulaminie, co nadaje się do umieszczenia w rejestrze klauzul niedozwolonych.

Regulamin Zlapkuriera.pl:

9. Usługodawca ma prawo do wstrzymania zwrotu środków z pobrań (COD) oraz prawo zastawu na Przesyłkach, w celu zabezpieczenia roszczeń wynikających z nieuregulowanych przez Klienta płatności.

10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do potrącenia powstałego zobowiązania w wyniku opłaty dodatkowej, z pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

11. Termin zwrotu wstrzymanych pobrań jest liczony od dnia uregulowania ujemnego salda.

 

Pozornie tani kurier - Zlapfrajera.pl

Weryfikacja przesyłki nie istnieje

Wysłałem również pismo z prośbą o przesłanie dokumentu weryfikacji przesyłki przez firmę kurierską. Tylko taka weryfikacja może być podstawą do naliczenia dodatkowych opłat.

W odpowiedzi otrzymałem:

W odpowiedzi na Pańskie pismo informuję, że niestety firmy kurierskie do faktury nie dołączają protokołu weryfikacyjnego.

Jeżeli twierdzą Państwo, iż przesyłka miała dane w pełni zgodne z wprowadzonymi na list przewozowy, pozostaje uregulować zadłużenie względem naszego serwisu i sprawę reklamować. Postaramy się zrobić wszystko, aby pomóc odzyskać pieniądze lub na drodze reklamacyjnej uzyskać protokół weryfikacyjny

Pozornie tani kurier - Zlakfrajera.pl

Negatywne opinie

Większość firm, które działają fair dają możliwość wystawienia opini na swoim profilu na Facebooku.

Dlaczego nie robi tak Zlapkuriera / Taniejniebedzie?

Dlaczego opinie o tej firmie można znaleźć tylko na Opineo gdzie średnia ocen to 4.7 / 5 i ponad 1000 pozytywnych opinii?

Odpowiedź jest prosta.

Przypuszczalnie opinie na Opineo to opinie fałszywe, dodawane przez Zlapkuriera / Taniejniebedzie.

A co z negatywnymi opiniami?

Właściwie nie są publikowane na Opineo tylko przekazywane do .. Zlapkuriera, który może się od nich odwołać, a arbitraż przysługuje Opineo. Trudno tu mówić o rzetelności, jeśli Opineo utrzymuje się z abonamentów płaconych przez firmy.  Musi dbać o to, żeby negatywnych komentarzy było jak najmniej. Opinie w serwisie Opineo nie mają żadnej wartości dla użytkowników.

Dlatego niech nie dziwi Was tak wysoka ocena, ponieważ z rzeczywistością ma ona nie wiele wspólnego.

Wiarygodne opinie to opinie na Facebooku czy Google. W te opinie nie można ingerować, co najwyżej się do nich odnieść w komentarzu. Zlapkuriera wie o tym dlatego zadbało o to, żeby nie uczestniczyć w programie opinii w tych serwisach a tylko w Opineo, które może kontrolować.

Podsumowanie

Na chwilę obecną firma przysyła monity i ponagla zapłatę naliczonego zobowiązania. Na ten moment jest to 866,30 PLN ale biorąc pod uwagę przesłane groźby nie długo będzie więcej. Podobną sytuację miał użytkownik Krakowiak, z którym rozmawiałem i który wpadł w podobną pętlę płatności.

Co więcej firma straszy również utylizacją paczki. Nie dość, że weszła w jej posiadania niezgodnie z prawem, to jeszcze grozi jej utylizacją.

W głowie się to nie mieści.

W grupie na Facebooku są osoby bardzo negatywnie nastawione i chętne do pozwania firmy w formie pozwu zbiorowego. I nie wydaje się to być przesadą biorąc pod uwagę sposobu w jaki firma działa.


Bez względu na wszystko zachęcam do nie korzystania z usług Zlapkuriera.pl oraz klonu Taniejniebedzie.pl.

Nie daj się zwieść sprzedawcy, który przez telefon opowie Ci jak to u nich jest tanio i jaką dostaniesz opiekę i nieziemsko niskie ceny.

Nie będzie tak cudownie.

Wręcz przeciwnie. Przyjdzie moment, w którym firma naliczy Ci takie dopłaty takie, że spadniesz z krzesła. W wtedy będziesz potrzebował naprawdę dobrego leku na uspokojenie i mocnych nerwów na walkę żeby odzyskać swoje pieniądze i przesyłki. 

Temat ma charakter rozwojowy. Ja aktualnie podejmuję kroki prawne mające na celu odzyskanie bezprawnie zatrzymanej przesyłki, zatrzymania środków na koncie i zastraszania.


Jeżeli miałeś pecha i również padłeś ofiarą Zlapkuriera.pl - napisz swoją w historię w komentarzu do tego wpisu, na Wykopie oraz dołącz do grupy na Facebooku.

Grupa na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/565628120457038/

Wykop: https://www.wykop.pl/link/4502463/zlapkuriera-pl-uwazajcie-zeby-nie-stracic-pieniedzy-i-swoich-paczek/

Aktualizacja 02.02.2019

W końcu udało się zainteresować Media tematem. Pojawiły się pierwsze artykuły, kolejne się piszą i wkrótce TVN nakręci reportaż.

Pisze się również pozew zbiorowy który wkrótce zostanie złożony w sądzie. Jeżeli chciałbyś się przyłączyć do pozwu - napisz do mnie lub odwiedź grupę na Facebooku - link powyżej.

Poniżej artykuły, które pojawiły się w ostatnim czasie na temat Zlapkiuriera.pl / Taniejniebedzie.pl.

Autor: Łukasz Gierucki

Komentarze

Cytuj Iza79 2018-10-29
Chyba maja takie same standardy na gabaryty bo moja paczka dokladnie taka sama byla (81/52/61 cm). Kazali mi zapłacic 500zł, gdzie do dzis tego nie zrobiłam. straszenie sadem, telefony non stop. Kazali zapłacić a pozniej zajma sie reklamacja, gdy oznajmilam ze reklamacje złoze bezposrednio u przewoźnika, powiedziano mi ze nic mi to nie da bo przewoźnik i tak odeśle mnie do nich. I się pomylili :)
Cytuj Alquida 2018-11-21
Nie zgodzę się z powyższym wpisem. Korzystam z usług tej firmy. Owszem, raz była sytuacja, w której moje saldo konta zostało obciążone, wpisałam omyłkowo za małe wymiary. Na początku również byłam zdenerwowana z powodu tej dopłaty, natomiast po dłuższej rozmowie i korespondencji mailowej doszłam z nimi do porozumienia. Złożyłam reklamację, która została rozpatrzona pozytywnie- błąd wynikał z winy przewoźnika. Kasa została zwrócona i wysyłam za ich pośrednictwem do tej pory.
Cytuj Misiek 2018-11-27
taniejniebedzie.pl to druga strona w internecie tego pośrednika CWK Elbląg. Też próbują mnie straszyć e-sądem
Cytuj ONSLĄZAK123 2018-12-07
Witam historia lubi się powtarzać żałuję tylko że wcześniej nie przeczytałem szerzej o tej firmie istnie z mojego życia .. doliczane weryfikacje dopłaty na około 10 tysięcy (wysyłałem około 60 paczek) pobrania 2 x tyle KWOTY zablokowane żadnych protokołów z weryfikacji ... powiem tak opona u nich w weryfikacji ma 68x65x40 no koło jak nic ... zszargane nerwy, strata klientów brak możliwość i zakupu(brak pieniędzy z pobrań) NIE POLECAM !! PROKURATURA SĄD
Cytuj pokrzywdzony 2018-12-11
U mnie wszystko tak samo jak w tym opisie, wysyłam kilka paczek rocznie, więc mierze i ważę wszystko skrupulatnie podając wszystkie dane zawyżone o kilka centymetrów (tak dla tzw. świętego spokoju) Jakież było moje zdziwienie kiedy to otrzymałem wiadomość iż moja paczka (warta 45 zł.) poddana została weryfikacji a saldo ujemne na moim koncie wynosi 350 zł. Kilkanaście rozmów telefonicznych nie przeniosło żądanego efektu w postaci protokołu z oględzin i weryfikacji , do którego to mógłbym się odnieść dlatego też sprawa znalazła swój finał w sądzie. Czekam.....
Cytuj bycia 2018-12-17
Mnie spotkała bardzo podobna sytuacja. Wysłałąm paczkę o wadze 10 kg i wymiarach wg których zapłaciłam za paczkę 17,60. Była to paczka za pobraniem 406 zł. Do tej pory nie uzyskałam pieniędzy z pobrania a moje saldo wynosi -806 zł !!! za paczke 10 kg , która wg cennika tyle powinna kosztować. Zagubiono paczkę po czym po 2 tyg się odnalazła poddana została weryfikacji i wg tego naliczono mi 806 zł. Firma taniejniebedzie.pl ktora była pośrednikiem tłumaczy że dostali fakturę z Ipost i to nie oni o tym decydują. Czekam na odpowiedź inpostu co do reklamacji złożonej. Genarelanie taniejniebedzie.pl każe mi zapłacic i złożyć reklamację a sztab specjalistów na pewno mi pomoże w oddyskaniu pieniędzy. nie wiem co dalej
Cytuj Paweł 2018-12-31
Kiedy pozew zbiorowy? Chętnie dołączę. U mnie ta sama historia. Plus jestem straszny windykacją terenową...
Cytuj mariusz1231_2008 2019-01-01
witam mam taka sama sytuacje naliczona zostala doplata 1000 zl co z tym zrobic nie wiem ... moze ktos pomoze mario 12363@onet.pl
Cytuj Łukasz 2019-02-02
Pozew zbiorowy się właśnie pisze. Zebranych jest już ok 50 osób. Jeśli chcecie dołączyć to zapraszam na grupę na Facebooku - link na końcu artykułu.
Cytuj Grzegorz 2019-02-14
Zablokowali mi prawie 13 000 zł za 16 paczek przez Inpost, Jedna paczka doręczona lecz kurier zeskanował zwrot do nadawcy obciążyli za zwrot muszę zapłacić !!! Kasy z pobrań nie zwrócą. Uważajcie na złapkuriera. Weryfikacje okropnie drogie. Podpisuję się za pozwem zbiorowym. Mój email Pozdrawiam
Cytuj T9mek 2019-02-21
Tragedia. W moim przypadku też 502zl bo inny wymiar. Tylko że że mną się nie udało. Bo paczka dotarła zanim ja zablokowali. Odbiorca zaraz mi wysłał foto z wymiarami 80x40x40 cm a według weryfikacji tej paczki jest 90x89x40cm i waga 44kg koszt 502zl!.Mimo że wysłałem im foto od odbiorcy przed rozpakowaniem z tym samym nr listu przewozowego dalej twierdzą że mam zapłacić a potem reklamować, tylko pytanie za co ? W sumie firma już będzie miala na dniach pozew zbiorowy i UOKIK na głowie. Ja w sumie teraz nawet mogę z moim przypadkiem na podstawie tych dowodów iść na policję wyłudzenia i paragraf z kk
Cytuj zielinski 2019-02-21
Witam mnie próbują naciągnąć puki co na 80 zł, mało ale straszą e sądem , windykacja itd. Ta sama sytuacja co u innych no i za nic nie chcą mi przedstawić dowodu weryfikacji paczek no chyba że zapłacę oraz złoże reklamację i dopiero jak odrzucą to niby wtedy mogę się starać o dowód weryfikacji paczek ... Pic na wodę
Cytuj Krzysiek 2019-02-25
Wszystko dokładnie tak jak opisał kolega powyżej. Nadana przesyłka paletowa której klient niestety nie odebrał. Paleta rzekomo była poddana weryfikacji i z wagi 200 kg był cięższa o 38 kg. W rzeczywistości paleta nie była cięższa. Z kwoty którą zapłaciłem 123 zł aby paleta do mnie wróciła zażądali dodatkowo na początku 1700 zł a później obniżyli do 1200 zł. Inna sytuacja nadałem 3 paczki inpostem paczki zaginęły. Nie przejmowałem się tym strasznie ponieważ stwierdziłem że dorobię klientowi i wyślę ponownie. Ale co ciekawe naliczyli mi opłatę za zwrot paczek do mnie. Zadzwoniłem i kazałem zweryfikować całość zlecenia. Pani mnie poinformował że owszem opłata była nie słusznie naliczona ale kwoty nie mogą mi uwzględnić. Muszę pisać reklamację pisemną pomimo iż to był ich błąd. Napisałem i czekam już 1,5 miesiąca na zwrot środków na konto. Firma działa pod drugim adresem taniejniebedzie.pl Firma naciąga masę klientów i na tym zwiększa swoje zyski.
Cytuj Grzegorz 2019-02-26
Zablokowali mi prawie 13 000 zł za 16 paczek przez Inpost, Jedna paczka doręczona lecz kurier zeskanował zwrot do nadawcy obciążyli za zwrot muszę zapłacić !!! Kasy z pobrań nie zwrócą. Uważajcie na złapkuriera. Weryfikacje okropnie drogie. Podpisuję się za pozwem zbiorowym. Mój email 608706481@wp.pl Pozdrawiam
Cytuj Tom 2019-02-28
dokladnie ta sama sytuacja doplaty 268 zl ;) ogólnie im powiedzialem ze tylko w sadzie bede z nimi gadac , mam gdzies ich smski z widykacji strasznie sie ich boje . ZLODZIEJE !
Cytuj Pawel 2019-03-09
Witam zapłaciłem dla nich za paczkę ale jeszcze jej nie wysłałem dokładnie chodzi o paletę co robić? Wysyłać czy nie i czy oddadzą kasę?
Cytuj Michał 2019-03-18
Uciekajcie od tej frmy. Opóźnienia odbiorów sięgają tygodnia, dostawy w terminach dowolnych. Komunikacja z firmą na poziomie rozmowy z automatem, nikt nic nie może, bo jest regulamin. Nałożyli na nas karę z powodu niestandardowej palety i nie podają konkretów, dlaczego akurat jedna paleta była niestandardowa, chociaż takich palet wysyłamy dziesiatki. Przetrzymują pieniądze z pobrań i odmawiają przelewów z powodu niezapłaconych kar, a procedury odwoławcze trwają długo. Mafia?
Cytuj cyber 2019-03-20
mnie nie wysiudali na 29zł , suma śmieszna. zapłaciłem dla świętego spokoju. oczywiście nie taki jak wpisałem wymiar paczki -rzekomo. złodziejstwo Mam pretensje do siebie, że zanim zamówiłem przez nich tego kuriera nie sprawdziłem opinii w necie. Nigdy bym nie przypuszczał ,że nawet na takim procederze ktoś będzie w ten sposób okradał/zarabiał
Cytuj Daniel P 2019-03-26
Firma ZŁAPKURIERA i TANIEJNIEBEDZIE to ta sama firma i ci sami oszuści. W tej firmie pracuje jedna, góra dwie osoby które podpisuje się w dziale obsługi klienta różnymi imionami. Sprawdziłem wszystko odnośnie tych firm i mam 100% pewności! poszukuje osób oszukanych i pokrzywdzonuch przez firmę w/w firmy, szykuje się pozew zbiorowy, proszę aby osoby pokrzywdzone nie poddawały się i nie odpuszczały po zapłaceniu już długu, wspólnie utrzemy im nosa. Prosze się nie poddawać!!! Dalej oszukują kolejne osoby i sami sobie wystawiają pozywtyne opinie!! Proszę o kontakt frutto@interia.pl Proszę również o link do pozwu zbiorowego który już rzekomo się tworzy.
Cytuj Michał 2019-03-26
Wysłałem paczkę na palecie euro. Towar był zapakowany trochę poniżej wymiarów palety. Wagę podałem zawyżoną żeby nie było problemu. Dostałem wiadomość że wymiary paczki zostały przekroczone. Kara windykacja 560 PLN i zablokowane pobranie 380 PLN.
Cytuj AugustRusch 2019-04-01
Mojej przesyłki nie potrafili dostarczyć, kurier coś pochrzanił, dwa razy przychodził po odebraną przesyłkę pierwszego dnia, chyba się zorientował, że coś nie tak, przesyłka w końcu wyszła, ale nie doszła, za to doszła do mnie i jeszcze raz musiałem zapłacić za ich błędy koszty zwrotu, nie chciałem tracić sił na walkę z nimi, więc zapłaciłem 24,80 żeby ten impas z tą firmą zakończyć. NIE POLECAM!!!
Cytuj R. 2019-04-06
Firma ta powinna zmienić nazwę na Złap Frajera albo Tanio nie będzie. Identyczny jak u pozostałych scenariusz - opłacona faktura, przesyłka poszła, po czterech miesiącach żądanie dodatkowych 520 zł. Wysłałem dwie paczki - każdą Złap Frajera kwalifikuje jako niestandardową (jedna w kartonie, zawinięta w strech, druga paleta z prawidłowo podanymi gabarytami i wagą). Dostałem wezwania do zapłaty. Zażądałem przesłania skanu jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego weryfikację przesyłki - do chwili obecnej nie wysłali mi nic, choć za rzekomą weryfikację naliczyli po 20 zł za paczkę (co, w momencie gdy zadzwoniłem do POCZTEX-u, wywołało szczere zdziwienie Pani z którą rozmawiałem). I komunikat - najpierw zapłać, a potem będziemy reklamować. Nie otrzymałem też żadnego dokumentu finansowego (np faktury) za żądaną dopłatę - boją się, że będą musieli zapłacić VAT i podatek, a ja im nie zapłacę. Na chwilę obecną wymieniamy się mailami - oni nadal żądają wpłaty, ja stanowczo odmawiam do momentu udokumentowania roszczenia. Co jakiś czas nękają mnie telefonami - toczymy jałowe dyskusje beż żadnego skutku. Ja żądam dokumentu potwierdzającego wzrost koszów, Pani rżnie głupa i żąda wpłaty. Stanowczo zaproponowałem drogę sądową - Pani wyraziła wiarę że rozwiążemy jedna sprawę polubownie. Wolne żarty ;) Rozważam zgłoszenie próby wyłudzenia i oszustwa w organach ścigania Czekam na pozew.. Zadziwia mnie jednak, że w tym państwie mogą funkcjonować takie szemrane firemki, które naciągają ludzi na grube pieniądze. Nie dajcie się zastraszyć, w końcu padną na pysk
Cytuj wacławfastcar1976 2019-04-14
Witam serdecznie oszukane grono raz zapłaciłem 350zł pomyliłem wagę ok ale teraz dwa razy po 500 zł dopłaty , aż mnie zagotowało. Co się stanie jak nie zapłacę ? przesyłka dostarczona i kasę pobrania mi przelali? A konto sam sobie założyłem bez opiekuna . Mam drugie konto z opiekunem z którego więcej korzystam ale po tych opiniach to podziękuje za współpracę nie ryzykuję . Jak mogę zamknąć konto?
Cytuj Adam 2019-04-15
WITAM JAK COS DOPISUJE SIĘ DO TEGO MNIE TEZ OSZUKALI JAK COS PROSZĘ O KONTAKT.
Cytuj Alex 2019-04-16
Pobierają pieniądze z konta bez informacji i wyjaśnienia. Reklamacja to katusze, gdzie wygra ten kto ma więcej cierpliwości. Mi DHL uznał reklamację ,a oni wymigują się od wypłacenia pieniędzy. Następny przypadek to kurier dostarczył przesyłkę ,ale system ZlapKuriera pokazuje ,że przesyłka została zwrócona do nadawcy i zabrali mi z konta pieniądze za zwrotną przesyłkę. Przesyłka nie dotarła do mnie tylko do odbiorcy, a oni od kilku miesięcy ściemniają i nie chcą oddać kasy. Reklamacje trwają nawet rok u nich , mimo ,że firmy kurierskie już dawno rozpatrzyły reklamację. Ci , którzy dostają kary za weryfikację paczek proponuję wystąpić do firmy kurierskiej czy taka weryfikacja miała miejsce i czy nie ściemniają.
Cytuj Tomasz 2019-04-18
Bardzo podobnie działali brokerzy pod nazwami: X-Post, xLogis, Compass Kurier. Działają do dziś: ePaczuszka.net, PostGlob.pl, otoPaczka.eu Wszystko to jedna grupa osób. Głównie przywłaszczają sobie peiniądze z pobrań kurierskich, ale nie tylko. Więcej jak działa proceder na smpzw.pl Pośrednik kurierski + spółka z o.o. widmo pod adresem fikcyjnym to widać idealne rozwiązanie na szybki biznes.
Cytuj krzychoo 2019-05-09
Również dostałem dopłatę ,oczywiście każda przesyłka nadgabarytowa mierzona dokładnie aby nie było,ale po 4 tygodniach od wysyłki dostałem wezwanie .................. Szanowny Kliencie, Informujemy, że przesyłka nr --------- została poddana sprawdzeniu przez firmę kurierską pod względem zgodności z listem przewozowym: Weryfikacja zamówienia nr: ------- przesyłka ważyła 69 kg z wagi wymiarowej oraz przekroczyła dopuszczalne wymiary dla paczki, dopłata: 270 zł (przesyłka do 200 kg) + 500 zł (przekroczenie dopuszczalnych wymiarów) + 20 zł (weryfikacja przesyłki) - 74,50 zł (kwota, która została zapłacona za przesyłkę). Łączna kwota do zapłaty: 715,50 zł. W związku z weryfikacją wzywamy do zapłaty kwoty wynikającej z ww. danych w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Płatności można również dokonać, poprzez zalogowanie się na swoje konto i uregulowanie ujemnego salda, korzystając z płatności natychmiastowych.
Cytuj gr3g 2019-05-14
Witam, aktualnie jestem w trakcie procesu reklamacyjnego gdzie od początku przy podjęciu przesyłki kurier DHL twierdził, że wygenerowane zleceni dotyczyło pół palety euro - ja z kolei poprzez pośrednika złapkuriera zleciłem pełną paletę z wymiarami. Efekt był taki, że swój błąd bądź celowe oszustwo przerzucili kosztowo na mnie - zasłaniając się regulaminem, który zaakceptowałem. Mie polecam tego pośrednika. Nie wiem jak się ta reklamacja zakończy, ale na chwilę obecną po korepondencji mam przypuszczenie graniczące z pewnością, ze firma ta bazuje z jednej storny na dezifnormacji - która jak sięwyda czy o usługodawcy rzeczywistym czy też uzługobiuorcy to fucku upem zostaniecie obciązeniu wy.
Cytuj Karola25 2019-05-16
Uważam, że wystarczy tylko dobrze mierzyć i pakować paczki i problemu nie będzie. Wysyłam tym pośrednikiem już grubo ponad dwa lata i z czystym sumieniem mogę polecić współpracę. Paczki dostarczane praktycznie zawsze na czas, obsługa też pomocna.
Cytuj Nexx 2019-05-22
Witam mam podobną sytuację w dniu dzisiejszym otrzymałem wezwanie do zapłaty 520 zł przesyłka niestandardowa. Czy ktoś z was zapłaciłeś im te pieniądze?
Cytuj Żaneta 2019-05-23
Witam, moja paczka regularny prostopadłościan 30/21/16 o wadze 1,9 kg , przewoźnik Poczta Polska też zakwalifikowana została jako nie standard. Otrzymałam mail wzywający do opłaty 520 zł i info że jak zapłacę to z pełnym zaangażowaniem będą reklamować. Poczta polska twierdzi ze dostarczyła paczkę standardową bez dodatkowych opłat.
Cytuj LESZEK 2019-05-24
PODOBNIE JEST Z firemką : TUWYSYLAM.PL !!! JEDEN WIELKI PRZEKRĘT. prawie wszyscy dostają dopłaty po stand. 50-55zł bez podstaw, reklamacji nie uznają , protokołów nie mają i zwalają winę na wykonawce usługi.
Cytuj kkkkk 2019-05-28
Uważajcie na nich! Chcą od nas 144 zł dopłaty za rzekomą niewymiarowość i ponadwagę. Paczka ważyła 6 kilo, a oni napisali że 96! Nawet nie potrafią dobrze oszukiwać. Jak kurier mógł wziąć w rękę paczkę 96 kilo? Jak zadzwoniłam, Pani bardzo miła, i niby "pomocna" poradziła jak najszybciej zapłacić 144 zł i złożyć reklamację. Szybko wysłała formularz reklamacji. Powiedziała, że muszą nas obciążyć, bo DHL ich obciążył i oni jak tylko wpłacimy i złożymy reklamację, to będę interweniować w DHL. Tłumaczyła, że na pewno są nagrania z prześwietlenia paczki w DHLu i protokoły weryfikacji i to dostaniemy jak zapłacimy. Wtedy reklamacja będzie rozpatrzona i będzie można żądać zwrotu wpłaconych 144 zł. Zadzwoniliśmy do DHL - powiedzieli, ŻE ŻADNEJ KONTROLI PONADWYMIARÓW NIE BYŁO, NIC NIE JEST NALICZONE, A PACZKA WAŻYŁA 5,6 KILOGRAMÓW A NIE 96!!! TO OZNACZA, ŻE ZLAPKURIERA NAS OKŁAMAŁ I DZIAŁAJĄ CELOWO. Zgłaszamy sprawę na prokuraturę, bo to zorganizowane działanie o charakterze ciągłym jak widzimy. wyłudzenia i wyłudzenia!
Cytuj monia15 2019-05-30
14 maja nadałam paczkę za pobraniem przez serwis "Nie będzie taniej" wyliczona kwota za przesyłkę 62 zł. Dokładnie wpisałam wymiary paczki w system i sam przeliczył mi wartość przesyłki. Do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pobrania wartości paczki (maja do 10 dni wpływ na konto). Po upomnieniu się o kasę otrzymałam e-maila, że zatrzymują pobranie bo kwota na moim aldzie jest ujemna i za paczkę trzeba dopłacić 106 zł. ZONK !!!!! jakież było moje zdziwienie za co !!!!! dokładnie zmierzyłam i zważyłam wiec nie ma mowy o przekroczeniu jakichkolwiek wymiarów. Proszę o informację co dalej nie moge odzyskać kasy w wysokości 650 zł.
Cytuj alan 2019-06-03
Ta sama sytuacja, reportaż na tvn wyjaśnił wszystko. Pismo do prokuratury wysłane. Będą mieć ciepłe gacie lepiej niech się zaopatrzą w pieluchy.
Cytuj Maciej 2019-07-11
Mam taką samą sytuację, wysyłka za 22,50 nagle waży prawie 40 kilogramów i każą sobie dopłacić 561 złotych. Także straszą Sądem i obiecują rozpoczęcie procesu reklamacyjnego dopiero po zapłacie. Pani która dzwoni informuje, że nie składają reklamacji bo oni nie są stroną postępowania, po czym mówi proszę nas zrozumieć to my zostaliśmy obciążenie na kwotę 561 złotych. Na prośbę o przesłanie protokołu z weryfikacji i potwierdzenie, że zostali obciążeni w/w kwotą otrzymałem odpowiedź, że doślą mailem - do dzisiaj nie otrzymałem takiego potwierdzenia. Dla mnie to oszustwo i próba wyłudzenia. Jak czytam te komentarze to nie mam wątpliwości, że sprawę trzeba zgłosić na policję i tak też uczynię.
Cytuj Kulbit 2019-07-23
Mpge sie spodpisac dwoma rekami pod ich standardami obslugi Kiepsko . Reklamacja bezskuteczna i zaslaniają sie RODO Niepolecam Mamy do doplaty za dwie packi 100x40x40 756zl Jescze raz nienpolecam tej firmy
Cytuj Piotr 2019-07-24
Potwierdzam oszustwo też otrzymałem dodatkową opłatę +270 zł do każdej paczki dpd za 17zł uwaga na tego oszusta sprawa zgłoszona na prokuraturę.
Cytuj KlaudiaR84 2019-07-31
Taniejniebedzie.pl nadawałam u nich aż 24 przesyłek. Ostatnią którą nadałam została dostarczona ważyła nie więcej niż 1 kg A oni po ponad miesiącu chcą abym dopłaciła ponad 1200 zł ponieważ wg nich paczka ważyła 54 kg. Wysłali mi formularz do wypełnienia o reklamację ale dalej żądają zapłaty. Jestem w szoku że z 1 kg zrobili 54 kg...
Cytuj Tomasz Surwiłlo 2019-08-02
Witam Mam poodbn sytuacje jak w opisie. Saldo -520 zł za niewymiarową paczkę. Gdzie mogę dołęczyć do pozwu zbiorowego ?? Pozdrawiam Tomasz Surwiłło
Cytuj Bartek 2019-08-13
Czy ktoś miał problem z odzyskaniem środków, które są u nich na koncie? Mam nadpłatę i nie chcą oddać pieniędzy. A przestałem korzystać z ich usług. Twierdzą, że mają zapis w regulaminie, że aby odzyskać pieniądze trzeba im wysłać pismo TRADYCYJNĄ POCZTĄ. Jakiś absurd. Poza tym, ich regulamin w kilku miejscach to jedna wielka klauzula niedozwolona.
Cytuj gregor423 2019-08-15
Witam! U mnie to samo Polkurier naciągnął mnie na spora kwote bo uznał od pewnego momentu że packi sa niestandartowe i doliczał za niestandart 29 zł, gdy paczka ważyła zaledwie 2 kg.
Cytuj gadget lublin 2019-08-18
potwierdzam taniejniebędzie zrobili mi dopłatę na 800 zł za niestandard,, udowodniłem im że nie było żadnej weryfikacji i mi łaskawie po miesiacu walki oddali pobrania na kwotę 800 zł już nimi nie wysyłam za pobraniem nic. drugia firma EPAKA to samo paczka za 25 zł a doliczyli mi 150 zł i jestem w sądzie z nimi ma ktoś sposób na udowodnie brokrerom że oszukują
Cytuj matmar 2019-08-28
Mam sytuacje bardzo podobną choć na dzisiaj to kwota salda -134,00zł .Pewnie taki niski minus bo wcześniej mając pieniądze na koncie pobrali mi "tylko" po 20zł za przekwalifikowaniu kilkunastu wysyłek kopert-tekturowych-kurierskich na przesyłki od 7,9-14,5kg. Po wysłaniu reklamacji-których nie uznali i odwołaniu do reklamacji na które nie odpowiedzą do momentu uregulowania salda... Ostatnią kopertę z czerwca przekwalifikowali mi w sierpniu na przesyłkę niestandardową do 30kg i pobrali opłatę 120,00zł . Oczywiście również jestem straszona windykacją itp. Po rozmowie z "panią z windykacji" uświadomiłam sobie że mogą mi tak minusować konto do końca życia...
Cytuj uzytkownik zlapkuriera 2019-09-08
Uważajcie Zlapkuriera i Taniejniebedzie.pl to zwykle oszustwo - wyludzaja fikcyjne doplaty nawet za male paczuszki. Nie płaćcie ani grosza!!! Nie dajcie sie zastraszyc!!! Prokuratura juz zajmuje się tą sprawa. Warto dolaczyc do pozwu zbiorowego na FB przeciwko nim.

Twój komentarz

Nick *
E-mail *
Komentarz *

Zobacz także

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Wyrażam zgodę na wysyłanie wiadomości marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych.
 

Drogi użytkowniku,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

  • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.

  • Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
     

Pliki Cookies

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  • Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

  • Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. 

Zaufani Partnerzy

Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.

Zaufanie partnerzy:

  • Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
  • Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
  • R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
  • Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich

Newsletter

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”