Strona firmowa czy landing page
Strona firmowa czy landing page? Kiedy uruchomić firmową stronę www, a kiedy landing page.
Strona firmowa czy landing page? Kiedy uruchomić firmową stronę www, a kiedy landing page.
Marketing można prowadzić na wiele sposobów, również w sposób nieuczciwy. Przykłady działań nieuczciwej konkurencji oraz jak z nią walczyć.
Jak poprawić skuteczność strony wykorzystując podstawowe informacje Google Analytics i wprowadzając kilka prostych zmian.
Internet, w przeciwieństwie do innych mediów pozwala na skuteczne mierzenie efektów kampanii promocyjnych. Najbardziej znane wskaźniki to CTR, CPA, CPC, SOV, CPM.
Coraz częściej zdarza się otrzymywać SMSowy SPAM który nęka nas obiecując wygrane, promocje, kody rabatowe i inne okazje. Jak pozbyć się niechcianych SMSów.
Ślepota banerowa - banner blindness rozwija się tak samo dobrze jak rynek reklamy banerowej. Czy nasze postrzeganie może w 100% uodpornić się na reklamy na stronach www?
Rozsyłanie wiadomości poprzez mailing jest bardzo dobrym sposobem na komunikację z naszymi klientami i partnerami. Jakie są główne powody rezygnacji z otrzymywania newslettera i jak sobie z nimi radzić.
Pierwsze wersje tworzą przeważnie sami przedsiębiorcy, czasami projektują je zawodowi graficy od wizerunku i typografii. Dlaczego logo to tak ważny element każdego biznesu?
Tylko odpowiednia strategia marketingowa uwzględniająca właściwe działania może przynieść sukces. Co to jest targetowanie i dlaczego jest ważne.
Czym są programy lojalnościowe i od czego zacząć projektowanie programu dla swojego biznesu.
Bez względu czy prowadzisz firmę w realu czy w internecie - najważniejszą umiejętnością jest umiejętność zdobywania nowych klientów. Kilka słów jak zdobyć i utrzymać klienta w firmie internetowej.
Czym jest personalizacja i czy warto ją wykorzystać w swoich działaniach w internecie. Jakie korzyści daje personalizacja firmom internetowym i klientom.
Czy zastanawiasz się w jaki sposób podejmujesz swoje decyzje zakupowe kupując w Internecie? Czy zawsze kierujesz się wyłącznie ceną? O zachowaniach konsumenckich w Internecie.
Czy udostępniając informacje o sobie zastanawiasz się jakie to będzie miało konsekwencje? Czy lepiej pozostać anonimowym czy świadomie kreować swój wizerunek w Internecie.
Różnice postrzegania marki na rynku B2B w porównaniu z rynkiem B2C. Kryteria oceny wartości marki B2B. Strategie marki na rynku B2B. Wprowadzenie do tematyki rynków Business to Business.
6 elementów na które warto zwrócić uwagę przy projektowaniu promocji firmy w Internecie.
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy Internet bez reklam. Przedstawiamy najbardziej popularne rodzaje reklam graficznych, który każdy e-marketer powinien dobrze znać.
Czym są emocje i w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe e-konsumentów? Jak wykorzystać emocje w e-commerce aby sprzedawać więcej. Gdzie istnieje etyczna granica wykorzystywania wiedzy o emocjach człowieka w e-marketingu.
Sposób zachowań ludzi można zbadać, przeanalizować i wprowadzić takie zmiany, które będą korzystne dla naszego e-biznesu. O postawach konsumentów i jak je odpowiednio modelować.
Idealny program partnerski to taki który umożliwia osiąganie korzyści wszystkim uczestnikom programu. Co to jest marketing afiliacyjny i jak zaprojektować program partnerski korzystny dla wszystkich.
Polityka w internecie to już nie tylko strony www partii politycznych i polityków ale profesjonalnie projektowane strategie internetowe. Czym jest marketing polityczny i jak radzi sobie w Internecie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.
Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.
Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.
Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.
Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.
Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.
Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.
Zaufanie partnerzy:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”