Kompleksowe tworzenie katalogów online
Bez względu na branżę w jakiej prowadzisz biznes dobrze przedstawiona oferta to bardzo ważne narzędzie, które w dużym stopniu pomaga w prowadzeniu interesów.
Do efektywnego pozyskiwania klientów każda firma potrzebuje nie tylko nowoczesnej strony www, ale przede wszystkim profesjonalnej prezentacji oferty, najlepiej w postaci katalogu firmowego - produktów i usług.
Co oferujemy
Oferujemy komplesowe tworzenie katalogów on-line dla firm handlowych i usługowych.
-
Indywidualne projekty graficzne
-
Tworzenie reposnsywnych szablonów RWD dla urządzeń mobilnych z systemem Android i iOS
-
Wdrożenie zaawansowanego panelu zarządzania katalogiem
-
Integrację katalogu z systemami magazynowymi
-
Zaawansowaną optymalizację katalogu dla wyszukiwarek - SEO
-
Optymalizacja katalogów pod kątem konwersji
-
Tworzenie treści - opisy kategorii, opisy ofertowe, opisy produktów / usług
-
Profesjonalne zesje zdjęciowe - produktowe typu packshot oraz kontekstowe
- Pozycjonowanie katalogów w wyszukiwarkach
Przykładowe realizacje
Zaufali nam
Zalety katalogów on-line
Główne zalety katalogu produktów on-line:
-
przedstawienia pełnej oferty w czytelny, przystępny sposób, dopasowany do branży i rodzaju produktów
-
czytelny podział oferty na kategorie i podkategorie asortymentowe i branżowe
-
profesjonalna prezentacja każdego produktu w wielu wersjach językowych z wykorzystaniem:
-
cech i zalet produktu / usługi w formie tabelki i opisu tekstowego
-
cech i zalet każdego produktu / usługi w formie galerii zdjęć i galerii video
-
przykładów zastosowania i referencji
-
plików do pobrania w dowolnym formacie np. PDF, DOC, XLS
-
wiązania towarów / usług wg różnych kryteriów np. produkty podobne, komplementarne, akcesoria itp.
-
informowanie o aktualnym stanie magazynu - ilościowo i z użyciem oznaczeń dostępny / niedostępny
-
-
zwiększenie ruchu w serwisie www z wyszukiwarek
-
naturalne pozycjonowanie dzięki dodatkowym wartościowym treściom
-
możliwość obsługi indywidualnych zapytań - tworzenie indywidualnych ofert
-
usprawnienie procesu sprzedażowego - zapytanie o wycenę > indywidualna oferta > zamówienie > fakturowanie
-
możliwość udostępniania klientom historii zamówień wraz z informacjami o każdym zamówieniu
-
możliwość tworzenia grup odbiorców np. stali klienci, odbiorcy hurtowi, partnerzy itp.
-
przypisywanie odbiorców do grup cenowych - jako grupa oraz indywidualnie
-
dostęp do indywidualnych cen po zalogowaniu w serwisie
-
możliwość aktualizacji katalogu off-line (z pliku) i on-line (poprzez integrację z programem magazynowym)
-
możliwość wdrożenia obsługi płatności internetowych on-line - PayU, Dotpay, Paypal
Dlaczego katalogi on-line
1. Lepsza prezentacja produktów
Od tego jak zaprezentujemy produkty zależy bardzo wiele. Wiedzą o tym doskonale sklepy i markety, które dbają o odpowiednie rozmieszczenie i ekspozycję towarów na półkach.
Jeśli działamy w branży handlowej i w naszej ofercie są dziesiątki, setki a czasem tysiące produktów ich odpowiednia prezentacja w tradycyjnej formie np. w drukowanych katalogach staje się utrudniona, zwłaszcza że koszty aktualizacji są bardzo wysokie.
Drukowane katalogi nie dostarczają wszystkich informacji np. o aktualnej dostępności produktów w magazynie, przez co konieczny jest kontakt z firmą. Obsługa jednego czy 10 klientów przez telefon nie stanowi problemu, ale jeżeli obsługujemy dziesiątki czy setki klientów wtedy do bieżącej obsługi klientów potrzebujemy sztabu ludzi w dziale handlowym, a to już mogą być znaczące koszty stałe.
2. Up selling, Cross selling
Jeżeli oferta zawiera dużo produktów w różnych kategoriach trudno je wszystkie zaoferować klientowi. Z reguły sprzedawcy koncentrują się na najważniejszych, kluczowych dla klienta produktach, a zapominają o mniej istotnych, które również mogliby klientowi sprzedać.
Rozwiązaniem może być wdrożenie katalog on-line, który podpowie klientowi dodatkowe produkty w trakcie przeglądania oferty. Mogą to być zamienniki czy produkty podobne. System podpowie również akcesoria i produkty komplementarne, które mogą być przydatne.
W ten sposób klient może nie tylko dowiedzieć się o innych produktach w ofercie, ale również możemy wykreować w ten sposób potrzebe o której nie zdawał sobie nawet sprawy, podpowiadając np. przydatne akcesoria czy materiały eksploatacyjne.
W ten sposób możemy generować dodatkowy przychód, bez generowania dodatkowych kosztów.
Popatrzmy jak robią to stacje paliw proponujące kawę czy hot-doga. Wiedzą doskonale, że grzeczna, nienachalna rekomendacja jest bardzo skuteczną formą zwiększania sprzedaży, z której należy korzystać.
3. Lepsza efektywność przedstawicieli
Wiele firm handlowych w branży B2B sprzedaje swoje produkty poprzez przedstawicieli handlowych. To od ich efektywności zależy wysokość generowanych przez firmę przychodów, dlatego są bardzo ważną częścią firmy.
Ponieważ prezentacja produktów u klientów jest ważną częścia pracy każdego handlowca, katalog produktów online może być bardzo pomocnym narzędziem w ich codziennej pracy. Zwłaszcza w przypadku kiedy mamy szeroką ofertę produktów, albo kiedy oferta ta ulega częstym zmianom np. poprzez zmiany dostępności produktów.
Katalog produktów on-line umożliwi przedstawicielom profesjonalną prezentację oferty bezpośrednio na laptopie lub tablecie oraz pozwoli na szybkie określenie potrzeb klienta w trakcie przeglądania katalogu.
W następnym kroku system do obsługi katalogu umożliwi szybkie przygotowanie indywidualnej wyceny, która zostanie przesłana do klienta w formie elektronicznej oraz jako plik PDF wygenerowany przez system.
Profesjonalny system obsługi sprzedaży B2B umożliwi na tworzenie kont dla klientów z indywidualnymi warunkami sprzedażowymi. Dzięki temu proces składania zapytań i zamówień może zostać przerzucony na klientów i co odciąży przedstawicieli handlowych, a zaoszczędzony czas będą mogli przeznaczyć na pozyskiwanie nowych klientów.
Katalogi nie tylko produktów
Katalog często kojarzy nam się z prezentacją produktów materialnych, sprzedawanych np. w sklepie. Katalog to forma prezentacji oferty nie tylko produktów handlowych, ale również może być wartościowym narzędziem do prezentacji usług czy nawet do prezentacji oferty w takich branżach jak np. deweloperska. Przykład realizacji wykorzystania katalogu do prezentacji mieszkań opisaliśmy na naszym blogu - strona www dla dewelopera z katalogiem mieszkań.
Aplikacje Android
Aplikacje dla użytkowników
Do lepszego przeglądania katalogu oferujemy aplikacje dla użytkowników. Aplikacje umożliwiają wygodne przeglądanie oferty bez konieczności korzystania z przeglądarki - wystarczy uruchomić aplikację w telefonie.
Aplikacje instalowane są w Google Play dzięki czemu każdy potencjalny klient może je pobrać, a link do aplikacji znajdzie bezpośrednio na stronie.
Pobierz przykładową aplikację LILIO
Ceny katalogów online
Cena katalogu produktów / usług zależy od następujących czynników:
-
zakres prac graficznych - np. wykorzystanie gotowego szablonu, modyfikacja lub stworzenie szablonu od podstaw
-
zakresu funkcjonalnego - zastosowanie rozwiązań standardowych lub szytych na miarę
-
złożoności layoutu - sposób prezentacji treści, skomplikowanie, animacje
-
zakresu i złożoności oferty
-
ilość wersji językowych i obsługiwanych domen
-
zakres prac dodatkowych - tworzenie i import treści, integracje.