Portale internetowe - projektowanie i tworzenie


Tworzenie i kompleksowa obsługa portali internetowych

_______________________________________




Jeżeli szukasz firmy, która nie tylko stworzy dla Ciebie nowoczesny portal informacyjny lub społecznościowy w technologii Web 2.0 zarządzany profesjonalnym CMS ale również pomoże Ci opracować strategię internetową - zapoznaj się z naszą ofertą.

Nowoczesny portal

W internecie można znaleźć setki a nawet tysiące portali internetowych różnego rodzaju - społecznościowe, informacyjne, branżowe, katalogi firm.

Dlaczego jedne portale odnoszą sukces a drugie nie?
 

Co odpowiada za sukces portalu:
  • unikalny pomysł zaspokajający konkretną potrzebę danej grupy użytkowników

  • unikalna, wyjątkowa treść - teksty, zdjęcia, video

  • użyteczny interfejs - szybko działający, prosty i intuicyjny

  • buzz rozchodzący się kanałami społecznościowymi

  • nowoczesna technologia stojąca za całym projektem

  • odpowiednie nastawienie inwestora - pracowitość, wytrwałość i wiara w sukces.

 

Przykładowe realizacje


 

 

Klienci o nas

  • Tomasz Jarosz

    www.dla-samotnych.pl

    Potwierdzam, że firma Heuristic wykonała dla mojej firmy dwa portale informacyjno - społecznościowe:
    Twoja-Praga.plDla-Samotnych.pl


    Wykonane usługi firma Heuristic zrealizowała profesjonalnie. Wszystkie prace zostały wykonane rzetelnie, z należytą starannością oraz w podanym w umowie terminie.

  • Agnieszka Różycka

    www.laboratoria.net

    Wszystkie prace przy portalu zostały wykonane terminowo, profesjonalnie, z należytą starannością.

    Od 5 lat współpracujemy z Heuristic w zakresie rozbudowy portalu Laboratoria.net o nowe funkcjonalności. Firma świadczy dla nas usługi wsparcia i administracji portalem.
     

  • Krzysztof Trawiński

    www.polskimechanik.pl

    Przy wykonywaniu portalu firma Heuristic wykazała się profesjonalizmem - wszystkie prace zostały wykonane rzetelnie, z należytą starannością oraz terminowo. W ramach stałej współpracy firma Heuristic cały czas wykonuje wdrożenia nowych funkcjonalności dla portalu. Udzielamy firmie Heuristic referencji za profesjonalne wykonanie portalu polskimechanik.pl i pozostałych usług.



 

Jakie portale tworzymy


 
  • Portale informacyjne

    Portale informacyjne to portale skupiające się na dostarczaniu informacji - od wąskich wortali poświęconych danej dziedzinie czy obszarowi zainteresowań po duże, rozbudowane portale wiążące w sobie wiele wortali tematycznych prowadzonych często pod innymi domenami czy sub-domenami. Nasza platforma Actualizer dostarcza gotowych rozwiązań umożliwiających zarządzanie dowolną wersja portalu informacyjnego, który może być zarządzany przez dowolną ilość redaktorów o różnych poziomie uprawnień. Actualizer dostarcza pełen pakiet gotowych narzędzi i funkcjonalności, dzięki którym możliwe jest prezentowanie treści zgodnie z najnowszymi standardami z wykorzystaniem nie tylko artykułów ale również materiałów audio i video.

  • Portale społecznościowe

    Portale społecznościowe to portale skupiające ludzi o podobnych zainteresowaniach, należące do grupy ludzi podobnych do siebie pod względem danego kryterium np. młode mamy, czy single. Swoją popularność portale społecznościowe zawdzięczają przede wszystkim wzrostowi popularności internetu wśród młodych ludzi oraz naturalnej chęci przynależności do grupy zakorzenione w naszej naturze. Obecnie mamy prawdziwy boom wśród portali społecznościowych, których z dnia na dzień jest coraz więcej, skupiające ludzi posiadające coraz to bardziej wyszukane zainteresowania. Nasza platforma Actualizer umożliwia tworzenie rozbudowanych funkcjonalnie portali społecznościowych z zastosowaniem mechanizmów WEB 2.0, integrowanych z innymi serwisami internetowymi.

  • Portale korporacyjne

    Portale korporacyjne to rozbudowane platformy tworzone na potrzeby średnich i dużych firm oraz administracji publicznej, usprawniające wewnętrzną komunikację i dostęp do danych, dokumentów i aplikacji. Jednym z głównych celów portali korporacyjnych jest usprawnienie procesów operacyjnych i biznesowych oraz efektywniejszego gromadzenia i wykorzystywania wiedzy w celu podnoszenia innowacyjności i sprawności organizacyjnej. Portale korporacyjne dają możliwość nie tylko efektywnego gromadzenia informacji ale również ich możliwość efektywnego zarządzania nimi oraz wykorzystywania do stawiania bardziej trafnych decyzji biznesowych.

więcej


 
 

Ceny portali

To ile kosztuje portal internetowy zależy od następujących czynników:

  • zakresu prac graficznych - modyfikacja szablonów, indywidualny szablon i grafika

  • zakresu prac wdrożeniowych - programowanie szablonów, funkcjonalności standardowe / indywidualne

  • zakresu prac dodatkowych - optymalizacja SEO, import danych, integracje.


Cena portalu informacyjnego:

  • od 5000 zł netto - w przypadku standardowych rozwiązań i zastosowania gotowego szablonu

  • od 15.000 zł netto - w przypadku niestandardowych rozwiązań i zastosowaniu indywidualnego projektu graficznego.


Cena portalu społecznościowego: od 20.000 zł netto


Actualizer CMS

Wszystkie portale realizujemy na rozwijanym od 10 lat autorskim systemie zarządzania treścią - Actualizer CMS.

 
Portale internetowe

Możliwości systemu:
  • możliwość elastycznego dopasowania systemu do potrzeb konkretnej tematyki i użytkowników

  • możliwość rozwoju istniejących i tworzenia nowych funkcjonalności bez konieczności wyłączania portalu

  • możliwość korzystania z gotowych narzędzi do tworzenia nowych funkcjonalności portalu

  • możliwość nieograniczonej integracji portalu z zewnętrznymi serwisami i aplikacjami

  • możliwość elastycznej migracji do bardziej wydajnego hostingu i przenoszenia treści bez ryzyka utraty danych

  • nielimitowaną ilość kont redaktorów i administratorów

  • nielimitowaną ilość użytkowników zakładających swoje konta na portalu  

  • podział uprawnień na redaktorów dodających, sprawdzających i publikujących treść.


     
Główne moduły:
  • edytor WYSIWYG - łatwe dodawanie i edycja treści w trybie graficznym w edytorze, wstawianie dokumentów MS Office, wstawianie mp3, filmów YouTube, banerów flash, zdjęć w dowolnym miejscu, galerii zdjęć, różne układy stron z dowolnym podziałem, wstawianie innych elementów jako komponenty

  • administracja - zdalne dodawanie i edycja treści przez wielu redaktorów w tym samym czasie, uprawnienia redaktora do edycji treści w całym serwisie lub wybranych kategoriach

  • kreator baz danych -  dodawania baz o dowolnej strukturze, która może być zmieniana w dowolnej chwili

  • kreator formularzy - dodawanie formularzy o dowolnej strukturze i wyglądzie, możliwość zmiany struktury w dowolnej chwili, duplikowania formularzy

  • wyszukiwarki treści - przeszukiwanie treści stron i baz danych, możliwość wstawiania wielu wyszukiwarek w różnych miejscach i z różnym obszarem przeszukiwania

  • szablony -  dodawanie  i edycja szablonów, dowolny układ stron, dowolna ilość szablonów

  • poziomy uprawnień - różne poziomy uprawnień dla różnych grup użytkowników, uprawnienia przypisywane do poszczególnych stron, kategorii i innych elementów systemu

  • kreator banerów Flash - tworzenie animacji Flash w intuicyjny sposób przy wykorzystaniu tekstu, ilustracji jpg i obiektów swf

  • menadżer ilustracji - zarządzanie ilustracjami w serwisie - dodawanie, edycja skalowanie itp.

  • galerie zdjęć - tworzenie prostych i zaawansowanych galerii zdjęć, automatyczne generowanie miniatur, dodawanie znaków wodnych, edycja każdej miniatury z osobna, oceny i komentowanie zdjęć

  • zarządzanie reklamą - zarządzanie reklamą w różnej formie, wiele różnych form reklamy, statystyki dla reklamodawców

  • sonda - tworzenie dowolnych sond wraz z graficzną prezentacją wyników, przypisywanie sondy do wybranej kategorii lub globalnie

  • statystyki odwiedzin - moduł e-Spy umożliwiający prowadzenie szczegółowej analizy ruchu w serwisie

  • newsletter - masowe rozsyłanie wiadomości e-mail do użytkowników serwisu, dowolna ilość baz mailingowych

  • wersje językowe - dowolna ilość wersji językowych serwisu, każda wersja może mięć dowolną strukturę i treść

  • forum dyskusyjne - własne forum dyskusyjne zarządzane w całości w systemie, jedna baza użytkowników

  • narzędzia Google - integracja z narzędziami Google jak iCalendar, GoogleMaps

  • multimedia - streaming filmów i audio z własnego serwera, wstawianie filmów YouTube, rozbudowany własny player filmów do streamingu z własnego serwera, własny aplikacja konwertująca filmy do flv z różnych formatów - avi, mpg, mp4, w tym z rozdzielczości HD z automatycznym uploadem filmów na serwer, zarządzanie jinglami oraz reklamami video wyświetlanymi przed filmami z automatyczną blokadą przycisków nawigacji, uplad filmów przez użytkowników portalu z automatycznym enkodowaniem filmów po stronie serwera z kolejkowaniem

  • obsługa płatności - dostęp użytkowników do wybranej treści portalu (artykuły, bazy, filmy etc.) za opłatą z obsługą płatności on-line porzez Platnosci.pl, Dotpay.pl, Paypal, eCard, mikropłatności SMS.

 

 

Zalety naszych realizacji

 
  • Nowoczesny layout

    Przy projektowaniu portalu kładziemy nacisk aby layout był maksymalnie użyteczny dla użytkowników, był wykonany w oparciu o technologię RWD - responsywnego dopasowywania układu do różnych urządzeń m.in. urządzeń mobilnych, oraz by projekt był spójny z identyfikacją wizerunkową projektu - logo. Nasz system CMS umożliwia tworzenie portali o dowolnym układzie i wyglądzie, co daje nam pełną swobodę i uwalnia naszą kreatywność.

  • Profesjonalny Actualizer CMS

    Portale, które tworzymy zarządzane są w pełni przez swoich właścicieli. To Ty i Twoim redaktorzy macie pełną kontrolę nad tym co dzieje w portalu, a Ty jako administrator masz pełną kontrolę nad tym co robią inni redaktorzy. Nasz system CMS - Actualizer - rozwijany jest od 8 lat i sprawdził się w kilkudziesięciu portalach różnego rodzaju - od portali informacyjnych, przez katalogi branżowe po portale społecznościowe oraz różnego rodzaju hybrydy. Actualizer CMS to sprawdzony, wydajny i elastyczny system zarządzania treścią, który umożliwia stworzenie dowolnego portalu oraz dalszy rozwój.

  • Nieograniczony rozwój

    Actualizer CMS umożliwia nieograniczony rozwój portalu w dowolnym kierunku - wystarczy napisać potrzebny moduł czy skrypt. System jest otwarty na modyfikacje dzięki czemu portal może być rozwijany również poprzez niezależnych programistów, którzy mogą wykonywać modyfikacje i tworzyć nowe funkcjonalności niezależnie od nas.

  • Szybkość i bezpieczeństwo

    Actualizer CMS sprawdził się również we wdrożeniach dla rządu i administracji - m.in. w projektach www.pi.gov.pl, czy www.pir.pl, gdzie pozytywnie przeszedł testy bezpieczeństwa. System posiada też możliwość cachowania treści co pozwala na obsługę dużego ruchu nawet na standardowych serwerach hostingowych.

  • Narzędzia SEO

    Wbudowane narzędzia SEO oraz możliwość zaawansowanej optymalizacji z poziomu szablonów umożliwia bardzo szybkie indeksowanie treści oraz naturalne pozycjonowanie portalu zapewniające wzrost naturalnego ruchu z wyszukiwarek. CMS pozwala również określać, które treści nie mają być indeksowane - noindex, linkami nofollow oraz linkami kanonicznymi - tzw. canonical links.

więcej
 
 

Etapy tworzenia portalu

  • Zrozumienie pomysłu

    Na tym etapie staramy się zrozumieć na czym polega pomysł, jakie potrzeby ma realizować, w jaki sposób portal ma zarabiać. Analizujemy briefy, zadajemy pytania, podsuwamy propozycje, dzielimy się pomysłami, mówimy co działa a co niekoniecznie, co można zrobić a z czym może być problem - ogólnie mówiąc dzielimy się naszą widzą i doświadczeniem przekuwając pomysł w realny do zrealizowania projekt. Na tym etapie, co dla niektórych wydaje się dziwne, pytamy również o budżet projektu, gdyż to on determinuje w dużym stopnie jakie i w jakiej kolejności działania powinny zostać podjęte, czyli jak optymalnie wykorzystać dostępne środki.

  • Przygotowanie oferty

    Na tym etapie analizujemy zebrane informacje, układamy w zadania do wykonania i przygotowujemy wycenę prac, które muszą zostać wykonane aby zrealizować postawione cele. Wycena obejmuje wszystkie prace jakie są konieczne, a oferta szczegółowo opisuje jakie to prace i w jakim zakresie zostaną wykonane w ramach proponowanej ceny. Oferta zawsze podlega negocjacjom - zawsze staramy się doprowadzić do sytuacji win-win, tak aby obydwie strony były zadowolone.

  • Podpisanie umowy

    Jest to etap ściśle formalny, w którym przygotowywana jest umowa na realizację projektu. Umowa zostaje przygotowana przez nas i przesłana do analizy i ewentualnych uwag i poprawek. Po zawarciu porozumienia co do formalności umowa jest drukowana przez jedną ze stron, podpisywana i przesyłana drugiej stronie do podpisu. Na tym etapie wystawiana jest również faktura zaliczkowo na ustaloną w umowie kwotę.

  • Projektowanie layoutu, grafiki

    Jeśli przygotowanie identyfikacji wizerunkowej jest częścią umowy, realizowana jest ona jako pierwsza. Po otrzymaniu briefu koncepcyjnego przygotowujemy 3 wstępne wersje logotypu, a następnie modyfikujemy jedną wybraną wersję. Po zakończeniu prac przy logo przygotowujemy layout funkcjonalny portalu - rozkład funkcjonalności portalu dla strony głównej i kluczowych podstron, tworząc tzw. makietę. Po zaakceptowaniu makiet tworzona jest warstwa graficzna - spójna z wizją zamawiającego oraz przygotowanej lub dostarczonej identyfikacji wizerunkowej.

  • Kodowanie, programowanie

    Jest to etap ściśle techniczny realizowany przez naszych developerów i programistów. W tym etapie kodowane są szablony portalu - warstwa frontendu, czyli to co widzi użytkownik oraz programowane są moduły funkcjonalne - które sprawiają, że portal pozwala na wykonywanie określonych działań oraz zarządzanie nim z poziomu CMS. Jest to z reguły najdłuższy etap wymagający największego nakładu pracy i czasu. Ten etap składa się z serii krótszych etapów w ramach których wykonywane są konkretne funkcjonalności. Po zakończeniu danej funkcjonalności prezentujemy wynik w ramach konferencji on-line, w trakcie której można zgłaszać swojego uwagi.

  • Przygtowanie wersji beta

    Na tym etapie otrzymujesz dostęp do portalu w wersji alpha. Jest to gotowy, działający portal, który wymaga przetestowania pod względem funkcjonalnym. Na tym etapie możesz zgłaszać swoje uwagi co do portalu a my będziemy je sukcesywnie wprowadzać. Wynikiem tego etapu jest wersja beta portalu, gotowa do uzupełnienia o treści i uruchomienia do testowania przez pierwszych użytkowników.

  • Szkolenie z obsługi

    Szkolenie z obsługi systemu CMS wykonujemy na wersji beta portalu. Szkolenia realizowane są przeważnie w formie konferencji on-line przez Skype lub inny program konferencyjny. Szkolenie trwa jednorazowo maksymalnie 2 godziny i może być powtarzane w ramach wsparcie, które standardowo oferowane jest przez 12 miesięcy od instalacji portalu na serwerze.

  • Instalacja na serwerze

    Na tym etapie portal w wersji beta instalowany jest na serwerze hostingowym. Jeśli portal instalowany jest na serwerze dedykowanym wykonujemy również potrzebną konfigurację serwera lub pomagamy przy jego konfiguracji administratorom serwera. Po tym etapie portal w wersji beta jest gotowy do uruchomienia.

  • Wsparcie on-line

    Po uruchomieniu portalu przez 12 miesięcy świadczymy usługi gwarancyjne oraz wsparcia on-line w ramach których usuwamy ewentualne problemy oraz pomagamy w szczególnych okolicznościach.

  • Administracja, rozwój portalu

    Po zakończeniu projektu możliwe jest podpisanie umowy SLA na administrację i rozwój portalu. Umowa SLA podpisywana jest na określoną ilość godzin, w ramach których wykonywane są prace administracyjne i programistyczne. Prace rozliczane są miesięcznie, natomiast wszystkie prace raportowane są w dedykowanej aplikacji, dzięki czemu wiesz dokładnie ile godzin trwała realizacja określonych zadań i ile godzin pozostało do wykorzystania.

więcej

Obsługa portali

Oferujemy również wsparcie i obsługę portali stworzonych na platformie Actualizer CMS w tym:

  • moderowanie treści

  • usuwanie usterek

  • pomoc techniczną użytkownikom portali

  • rozbudowa portali o nowe funkcjonalności w ramach liczby godzin określonej w umowie.
     

Hosting portali

Każda tworzona przez nas strona wymaga serwera hostingowego, na którym system zostanie zainstalowany. 

Jeśli nie masz wykupionego konta hostingowego możesz skorzystać z naszej oferty kont hostingowych na serwerach współdzielonych, serwerów VPS lub serwerów dedykowanych


Zapytaj o wycenę
 

Zapytaj o ofertę dla Ciebie

na stworzenie lub promocję portalu internetowego
 
 
lub zobacz nasze realizacjereferencje
 

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Wyrażam zgodę na wysyłanie wiadomości marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych.
 

Drogi użytkowniku,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

  • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.

  • Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
     

Pliki Cookies

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  • Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

  • Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. 

Zaufani Partnerzy

Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.

Zaufanie partnerzy:

  • Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
  • Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
  • R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
  • Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich

Newsletter

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”