6 najbardziej popularnych narzędzi do e-marketingu

6 najbardziej popularnych narzędzi do e-marketinguE-marketing to szereg działań, wykorzystujących Internet do promowania firmy i jej działalności, a także dostosowania własnych usług i produktów do potrzeb potencjalnego klienta oraz wymagań rynku.

Aby dobrze zrozumieć sens i techniki emarketingu konieczne jest poznanie podstawowych zagadnień marketingu internetowego, takich jak pozycjonowanie, e-mail marketing, Google AdWords, Content Marketing, Facebook Ads, Social Marketing, czy aukcje internetowe.





 

1. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie i optymalizacja stron www to jedna z najbardziej efektywnych technik marketingowych, wciąż niedoceniana i często niezrozumiała przez wiele firm.

Pozycjonowanie dąży do osiągnięcia możliwie wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej dla określonych fraz - słów kluczowych. Jest to niezwykle skuteczna i wciąż stosunkowo tania metoda działań reklamowych w Internecie. 

Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce zdecydowanie zwiększamy swoje szanse na rynku - stajemy się bardziej widoczny i rozpoznawalni. Internauci najczęściej po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarce klikają tylko klika pierwszych wyników.

Od tego czy uzyskamy wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania zależy to czy potencjalny klient trafi na naszą stronę i zapozna się z ofertą. Może zdarzyć się tak, że nasza oferta będzie najbardziej konkurencyjna i wyjątkowo atrakcyjna, jednak jeśli nie dotrzemy z nią do potencjalnych klientów nie możemy liczyć na sprzedaż. 

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Każdy odwiedzający może być potencjalnym klientem, stąd niezwykle istotne dla e-marketingu jest dobre wypozycjonowanie strony dla określonych fraz i optymalizacja witryny.

Wysokie pozycje w wyszukiwarkach możemy osiągnąć sami poprzez zdobycie specjalistycznej wiedzy SEO, dostępnej w internecie lub zlecić te działania firmie zewnętrznej. Należy jednak pamiętać, że wysokie pozycje w wyszukiwarce nie zawsze mogą przekładać się na wzrost sprzedaży.

Dlatego zanim zdecydujemy się na podpisanie umowy na pozycjonowanie warto najpierw sprawdzić czy nasza strona jest gotowa na takie działania.

Więcej na ten temat piszemy o tym w artykule - czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży.

2. E-mail marketing

E-mail marketing wykorzystuje pocztę elektroniczną w kwestiach marketingowych. Do podstawowych zadań marketingu e-mailowego należy komunikacja z klientami za pomocą poczty e-mail, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie trafiających do kontrahenta treści poszczególnych wiadomości, a  także zachęcanie potencjalnych klientów do skorzystania z oferty proponowanej przez firmę.

W dłuższej perspektywie działania marketingowe odbywające się przy pomocy poczty elektronicznej wpływają na budowę zaufania klienta do firmy, a dodatkowo są stosunkowo niedrogim i prostym sposobem promocji.

Warto jednak unikać pewnych negatywnych aspektów przy kampanii e-mail marketingowej, aby nie zniechęcić do siebie klientów. Kwestiami niekorzystnie wpływającymi na relacje z kontrahentem będzie na pewno wysyłanie niechcianych wiadomości (SPAM).

Mailing powinien być zatem starannie przygotowany, a baza adresowa zdobyta zgodnie z dobrymi praktykami marketingu e-mailowego. W przeciwnym razie zamiast lojalności klienta uzyskamy jego irytację i zakwalifikowanie naszej firmy do grona przedsiębiorstwa narzucających się i nie szanujących prywatności innych osób.

O czym warto pamiętać:
  • należy dbać o swoją bazę mailingową, warto usuwać adresy nieaktywne i nieaktualne

  • w wysyłanych wiadomościach najlepiej nie używać słów promocja, obniżka itp. - takie maile są traktowane jako SPAM

  • przed rozesłaniem mailingu warto najpierw zrobić testy i rozesłać wiadomość do popularnych operatorów jak Gmail itp. i sprawdzić czy wiadomość nie trafia do SPAMu, a jeśli trafia należy skorygować treść mailingu, tytuł wiadomości itp.

  • należy dbać o wysoką dostarczalność maili oraz o względnie podobny ruch wysyłanych wiadomości z danego adresu IP - skoki w ilości wysyłanych maili może spowodować, że adres IP serwera trafi na czarną listę.
 

3. Google AdWords

Google AdWords - jest to najpowszechniejszy system płatnej reklamy w wyszukiwarkach (w Google). Za pomocą Google AdWords można samodzielnie utworzyć reklamę i osobiście dobrać słowa kluczowe powiązane z firmą i jej profesją.

Omawiany system reklamowy umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google, a także na witrynach partnerskich. Reklama trafia do danej osoby w momencie, gdy ta poszukuje w wyszukiwarce internetowej produktów powiązanych z naszą działalnością. Wyświetla się jako swoisty boks reklamowy.

Ta forma działań e-marketingowych umożliwia dokładne określenie i zaplanowanie budżetu jaki zostanie poświęcony na działania reklamowe, a także weryfikację jakie elementy reklamy się sprawdzają, a jakie niekoniecznie.
 

Najważniejsze korzyści wykorzystania w działaniach promocyjnych firmy Google AdWords to:
  • witryna firmy wyświetla się osobom poszukującym informacji związanych z profilem firmy, trafia więc od razu do osób potencjalnie nią zainteresowanych

  • umożliwia całkowity nadzór nad prowadzonymi działaniami - firma decydująca się na nią sama decyduje jaki kształt reklama przybierze - jaki będzie jej ostateczny koszt, na stronach w jakim języku będzie się wyświetlała itp.

  • klient Google AdWords nie płaci za wyświetlanie reklamy, a za poszczególne kliknięcia. Można też zmierzyć dokładnie jej skuteczność. Pomiar trafności reklamy w systemie AdWords możliwy jest przy pomocy tzw. Wynik Jakości AdWords. Na ostateczny Wynik Jakości AdWords składają się takie składowe elementy jak np. Wynik Jakości na poziomie witryny czy też Wynik Jakości na poziomie kluczowych słów.
     

4. Content Marketing

Content marketing przez ostatnie lata stał się jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego e-marketingu. Trudno sobie wyobrazić skuteczne pozycjonowanie bez wartościowych treści.

Dzięki ogromnej popularności serwisów społecznościowych, a zwłaszcza Facebook'a, content czyli treści w różnej postaci mogą zostać wykorzystane do budowania świadomości marki, generowania leadów sprzedażowych czy ruchu na stronie. Coraz więcej marketerów zdaje sobie z tego sprawę i coraz więcej firm inwestuje w wartościowe treści.

Jakie treści są najbardziej popularne:

  • zdjęcia

  • video

  • wpisy na blogach

  • raporty

  • tutoriale

  • artykuły eksperckie

  • podcasty audio

  • podcasty video.


Przy tworzeniu treści warto również pamiętać o copywritingu. W obszarze marketingu internetowego przez copywriting będziemy rozumieli przede wszystkim pisanie tekstów na potrzeby określonej strony www (również dla stron, które dopiero powstają), a także przygotowywanie artykułów o konkretnej tematyce.

Content Marketing


Tworzenie unikalnych, wartościowych i zawierających określone słowa kluczowe tekstów określamy mianem SEO Copywritingu.

Copywriting SEO określić możemy jako swoistą technikę tworzenia tekstów - artykuły powinny być nie tylko atrakcyjne dla potencjalnego czytelnika i poprawnie zredagowane, ale również użyteczne pod względem pozycjonowania i optymalizacji określonej strony www.

SEO Copywriting to niezwykle istotna część e-marketingu i budowania wizerunku firmy w Internecie. Nie ma to nic wspólnego z kopiowaniem cudzych tekstów i bezmyślnym wstawianiem słów kluczowych. Takie praktyki mogą jedynie zniechęcić internautów i świadczyć o braku profesjonalizmu.

SEO Copywriting to ciekawa, unikalna i wartościowa treść, optymalna ilość słów kluczowych i właściwe redagowanie biorące pod uwagę aspekt pozycjonowania. Przy tworzeniu treści SEO warto wspomóc się narzędziami. Tutaj piszemy więcej o narzędziach wspomagających działania SEO copywritingu.

5. Facebook Ads

Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy. Aktualnie korzysta z niego miesięcznie 1,86 mld ludzi. Jednocześnie dysponuje największą bazą użytkowników, którą bardzo dobrze zarządza. Użytkownicy sami dostarczają informacji o sobie - czym się zajmują, co lubią, jak spędzają wolny czas. Jednym słowem Facebook dysponuje bardzo szczegółowymi informacjami, które marketerzy mogą wykorzystać na wiele sposobów.

Facebook Ad to zaawansowane narzędzie do tworzenia kampanii marketingowych kierowanych do sprecozywanej, ściśle określonej grupy odbiorców - tzw. audiences. Dzięki zaawansowanym narzędziom do targetowania możemy dokładnie określić grupę użytkowników do których chcemy dotrzeć m.in. płeć, wiek, obszar geograficzny, zainteresowania, zawód oraz wiele innych, technicznych parametrów.

Dodatkowo możliwe jest tworzenie grup odbiorców zbliżonych do określonej grupy - Facebook uwzględnia parametry zdefiniowanej grupy i na tej podstawie szuka użytkowników o zbliżonych parametrach.

To nie koniec możliwości targetowania. Umieszczając na swojej stronie odpowiedni kod śledzenia - tzw. "pixel" jesteśmy w stanie budować grupy użytkowników którzy odwiedzili naszą stronę i kierować do nich reklamy w procesie tzw. "remarketingu".

Oprócz segmentacji użytkowników wśród dostępnych narzędzi mamy wiele rodzajów form reklamowych, które możemy wykorzystać tworząc przekaz do użytkowników. W zależności od celów naszej kampanii mamy do dyspozycji zwykłe posty czyli zdjęcia z tekstem, karuzele składające się z wielu postów, tworzone ze zdjęć animacje po klasyczne filmy video.

Dodatkowo Facebook pozwala na testowanie wielu form reklamowych ramach jednej kampanii oraz wielu reklam w ramach danej grupy.

Wszystkie te możliwości czynią z Facebook'a idealne miejsce do e-marketingu, które możemy wykorzystać do budowania świadomości marki, tworzyć grupę odbiorców na swoim fanpage'u czy generować leady przekierowując ruch do własnej strony.

6. Aukcje internetowe

Aukcje internetowe - związane są ze sprzedażą danego produktu przy pomocy określonej platformy aukcyjnej. W Polsce najpopularniejszą tego typu stroną jest serwis Allegro, ale w internecie jest więcej takich miejsc m.in. eBay czy Alibaba. Aukcje internetowe umożliwiają zakup przedmiotu lub usługi za pośrednictwem Internetu, w prosty sposób.

Marka Allegro i innych portali aukcyjnych jest bardzo rozpoznawalna a użytkownicy lubią korzystać z tych serwisów. Warto wykorzystać je nie tylko do sprzedaży produktów, ale także do zwrócenie uwagi na daną firmę czy markę. Aukcje internetowe to ważny kanał sprzedażowy od którego wielu użytkowników zaczyna swoją ścieżkę zakupową. 

Prezentacja produktu nawet wśród konkurencji w większości przypadków będzie bardzo dobrą strategią. Dodatkowo istnieje możliwość przekierowania ruchu z aukcji bezpośrednio na naszą stronę www, czyli jest to również narzędzie do generowania ruchu na stronie a przez to generowanie sprzedaży i promowanie naszej marki poprzez przekaz marketingowy poza aukcją.
 

7. Marketing wirusowy

Marketing Wirusowy (Viral Makreting) jest to element działań e-marketingu, który ma za zadanie stworzenie sytuacji, w której internauci sami rozpowszechniają między sobą wiadomości związane z firmą lub jej działalnością.

Dzięki takim praktykom firma może dotrzeć do wielu osób w krótkim czasie i przy niskim nakładzie finansowym - ponieważ potencjalni klienci sami rozsyłają między sobą reklamę (często "ukrytą" pod fasadą zabawnego filmiku, ciekawego artykułu, wpadającego w oko zdjęcia, chwytliwego sloganu, a nawet wciągającej gry komputerowej).

Podsumowanie

Działania e-marketingowe mogą przebiegać na wielu płaszczyznach. Internet daje nam mnóstwo możliwości, wymusza jednak na nas również elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się wymagań na rynku. Dynamicznie rośnie liczba osób, będących zwolennikami właśnie tej formy promocji firmy - nie tylko ze względu na stosunkowo niższe niż w przypadku tradycyjnej reklamy koszty, ale także sporą skuteczność oraz możliwość dokładnego mierzenia efektów i zwrotu z inwestycji.

To właśnie Internet w dzisiejszym świecie jest powszechnie stosowanym wśród przedsiębiorstw środkiem komunikacji, przekazu informacji oraz sposobem pozyskania klientów. Stosowna i profesjonalna reklama w Internecie jest niemal gwarancją zwiększenia przychodów firmy i jej rozpoznawalności, trzeba tylko wybrać te kanały które będą maksymalnie skuteczne w naszej branży.


Wyślij zapytanie

Zapytaj o skuteczny marketing

dla Twojej strony lub sklepu


wyślij zapytanie

lub zobacz nasze realizacjereferencje
 

Autor: Agnieszka

Komentarze

Cytuj Your Dressing Room - Twoja-Przebieralnia.pl 2013-01-02
Bardzo ciekawy i przydatny artykuł
Cytuj marketing-automation.pl 2013-02-01
Już niedługo proporcję ulegną zmianie. Wzrośnie znaczenie systemów rekomendacji, systemów Marketing Automation i zintegrowanego content marketingu
Cytuj ErnestW 2018-01-27
Mam wrażenie, że marketing internetowy daje wiele możliwości i sposobów dotarcia do klienta, jednak przez ogromną liczbę reklam, którą zostajemy zasypani w Internecie, przekaz może być znacznie osłabiony. Fajną alternatywą jest marketing smsowy. Wydaje mi się, że daje możliwość bardziej bezpośredniego kontaktu z klientem. Istnieją specjalne platformy, które obsługują to narzędzie, moja firma korzysta z playsms.pl i bardzo cenimy sobie tę współpracę

Twój komentarz

Nick *
E-mail *
Komentarz *

Zobacz także

Landing Page a nowoczesny marketing internetowy

Landing page to strona, na którą zostaje przekierowany użytkownik. Jest coraz częściej wykorzystywana przez firmy. Dotyczy jednego produktu lub usługi. Z artykułu dowiesz się jak z niego korzystać i jakie przynosi korzyści.

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dowiedz się więcej w RODO. - więcej

Newsletter
Nowości na blogu, życzenia na święta .. generalnie co u nas słychać :)
Name
Email
 
Wyrażam zgodę na wysyłanie wiadomości marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych.
 

Drogi użytkowniku,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

  • Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

  • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.

  • Administratorem danych jest Heuristic.
     

Pliki Cookies

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  • Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

  • Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. 

Zaufani Partnerzy

Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.

Zaufanie partnerzy:

  • Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
  • Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
  • Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
  • CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
  • R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
  • Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich

Newsletter

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”