Wyniki wyszukiwania (41): e-marketing
-
Dlaczego Instagram nie sprzedaje
Dlaczego Instagram nie sprzedaje - krótka analiza sytuacji w portalach społecznościowych.
-
AIDA - co to jest i jak ją wykorzystać w e-marketingu
Przyciąganie zainteresowania i obracanie go w sprzedaż - tak można nazwać proces sprzedażowy nazwany AIDA. Sprawdź z jakich etapów składa się AIDA i w jaki sposób zamykać każdy z nich.
-
Analiza SWOT - przydatna również dla firm internetowych
Analiza SWOT to jedna z najważniejszych metod przygotowywania długofalowej strategii firmy. Kiedy i jak korzystać z tej analizy.
-
Strona firmowa czy landing page
Strona firmowa czy landing page? Kiedy uruchomić firmową stronę www, a kiedy landing page.
-
Jak założyć sklep internetowy
Od pomysłu do sprzedaży, czyli jak założyć sklep internetowy który sprzedaje, czyli jak osiągnąć sukces w e-commerce.
-
Jak przygotować ofertę produktową w sklepie internetowym?
Opinie o produktach zaczynają kształtować się w głowie konsumentów już od pierwszego kontaktu z internetową witryną sklepu. Sprzedawcy powinno zależeć na utrzymaniu dobrego wrażenie na każdym z poszczególnych etapów zakupu.
-
Fotorelacja z X Targów Ehandlu w Katowicach
Ogrom kreatywnych rozwiązań dla e-commerce, duża dawka wiedzy merytorycznej, tłumy odwiedzających. Tak było na jubileuszowych Targach Ehandlu w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
-
Nieuczciwa konkurencja - przykłady i jak z nią walczyć
Marketing można prowadzić na wiele sposobów, również w sposób nieuczciwy. Przykłady działań nieuczciwej konkurencji oraz jak z nią walczyć.
-
Wskaźniki skuteczności kampanii promocyjnych w Internecie
Internet, w przeciwieństwie do innych mediów pozwala na skuteczne mierzenie efektów kampanii promocyjnych. Najbardziej znane wskaźniki to CTR, CPA, CPC, SOV, CPM.
-
Banner blindness - reklama banerowa a ślepota banerowa
Ślepota banerowa - banner blindness rozwija się tak samo dobrze jak rynek reklamy banerowej. Czy nasze postrzeganie może w 100% uodpornić się na reklamy na stronach www?
-
Co to jest targetowanie i hipertargetowanie
Tylko odpowiednia strategia marketingowa uwzględniająca właściwe działania może przynieść sukces. Co to jest targetowanie i dlaczego jest ważne.
-
Programy lojalnościowe - od czego zacząć
Czym są programy lojalnościowe i od czego zacząć projektowanie programu dla swojego biznesu.
-
Jak zdobyć i utrzymać klienta w firmie internetowej
Bez względu czy prowadzisz firmę w realu czy w internecie - najważniejszą umiejętnością jest umiejętność zdobywania nowych klientów. Kilka słów jak zdobyć i utrzymać klienta w firmie internetowej.
-
Personalizacja w Internecie - na czym polega i czy warto ją wykorzystać
Czym jest personalizacja i czy warto ją wykorzystać w swoich działaniach w internecie. Jakie korzyści daje personalizacja firmom internetowym i klientom.
-
Zachowania konsumenckie w Internecie
Czy zastanawiasz się w jaki sposób podejmujesz swoje decyzje zakupowe kupując w Internecie? Czy zawsze kierujesz się wyłącznie ceną? O zachowaniach konsumenckich w Internecie.
-
Rodzaje reklam graficznych - standardowe rozmiary
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy Internet bez reklam. Przedstawiamy najbardziej popularne rodzaje reklam graficznych, który każdy e-marketer powinien dobrze znać.
-
Wpływ Internetu na postawy konsumenckie
Sposób zachowań ludzi można zbadać, przeanalizować i wprowadzić takie zmiany, które będą korzystne dla naszego e-biznesu. O postawach konsumentów i jak je odpowiednio modelować.
-
Modele rozliczeń reklamy internetowej - CPM, CPC, PPC, CPA
Projektując kampanię reklamową i analizując różne cenniki warto pamiętać że różne skróty oznaczają różne modele rozliczenia reklamy. Przedstawiamy najbardziej popularne modele - CPM, CPC, PPC, CPA.
-
Co to jest merchandising i jak go wykorzystać w sklepie internetowym
Merchandising to znane działania marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży. Jak optymalnie wykorzystać merchandising w swoim sklepie internetowym.
-
Blog w content marketingu - jak połączyć z e-marketingiem
Blog to świetne narzędzie pozwalające na przyrost treści w działaniach nazywanych content marketingiem. Jak optymalnie połączyć content marketing z e-marketingiem.
Drogi użytkowniku,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję że:
-
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.
-
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
-
Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
-
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).
-
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.
-
Administratorem danych jest Jan Nowak z którym można się skontaktować pod adresem info@heuristic.pl.
Pliki Cookies
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.
RODO
Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych.
Czym są dane osobowe
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP, a w przypadku wysłania zapytania - imię i nazwisko. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszej stronie i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Podstawa i cel przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
-
Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.
-
Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.
-
Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
Przekazywanie danych
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych oraz i Zaufanych Partnerów, którym zostaną przekazane w celach analizy. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie przez nas wskazanych. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.
Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.
Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.
Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Zgoda
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Administratora danych osobowych. Możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Zaufani Partnerzy
Dane osobowe o których mowy powyżej udostępniane są wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych oraz w celu realizowania dodatkowych usług dostępnych w serwisie.
Zaufanie partnerzy:
- Google Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
- Yandex Metrica - w celach statystycznych, analizy danych
- Smartsupp.com, s.r.o. - w celach świadczenia usługi chatu on-line
- Facebook, Inc. - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych
- Hotjar Limited - w celach statystycznych, analizy danych, w celach marketingowych, w celach świadczenia usługi chatu on-line
- CWK Spółka z o.o. spółka komandytowa - w celach realizowania usług kurierskich
- R2G Polska Sp. z o.o. - w celach realizowania usług kurierskich
- Poczta Polska S.A. - w celach realizowania usług kurierskich
Newsletter
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi newsletter opisanej w Polityce prywatności. Jestem świadomy/a, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać.”